خبرهای داغ:

مشارکت آموزش و پرورش و بسیج شهرستان کوه چنار در راستای اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی

در نشست تخصصی کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان و فرمانده و مدیران اقشار مختلف ناحیه مقاومت سپاه کوه چنار، بر لزوم اجرای طرح‌های آموزشی و تبینی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۰۹
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نشست تخصصی کاهش آسیب های اجتماعی با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان و فرمانده و مدیران اقشار مختلف ناحیه مقاومت سپاه کوه چنار برگزار شد و بر لزوم اجرای طرح های آموزشی و تبینی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید شد.

سرهنگ پاسدار روح الله خلیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه چنار در این نشست با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اصلی بسیج در شهرستان کوهچنار کاهش آسیب های اجتماعی و آگاهی رسانی به عموم مردم است بیان داشت: یکی از نیاز های اصلی ما در شهرستان آگاه سازی و آگاهی رسانی است و متاسفانه برخی از آسیب های اجتماعی که خانواده ها را تهدید می کند به دلیل ضعف شناخت صحیح از آن آسیب و عدم اطلاع کافی از چگونگی پیش گیری و مقابله با آن است.

خلیلی با اشاره به وجود تنوع خطرات و تهدیدات فرهنگی و اجتماعی بر گسترش آموزش متنوع اشاره کرد و گفت: در جامعه امروزی لازم است تا تنوع برنامه ریزی ها در این زمینه افزایش یابد و در حوزه های مختلف با استفاده از بسترهای های موجود در جامعه اطلاع رسانی و آگاهی رسانی انجام شود که خوشبختانه از جمله بهترین دستگاه های مرتبط با خانواده و جامعه آموزش و پرورش و بسیج می باشد.

وی افزود: لذا در راستای آگاهی بخشی والدین دانش آموزان نسبت به آسیب های اجتماعی موجود در فضای دانش آموزی جامعه و ارائه آموزش های لازم و توانمندسازی آنها جهت زمینه سازی تربیت فرزندان با درنظر گرفتن اهمیت نقش خانواده، طرح کاج (کاهش آسیب های جامعه) با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگی و اجتماعی سپاه مورد تفاهم و برنامه ریزی قرار گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان کوهچنار اظهار داشت: در گذشته طرح هایی مشابه توسط آموزش و پرورش و مدارس برگزار شده است که اکنون جهت تسریع، تقویت، پوشش همگانی و نقطه زنی در رفع آسیب های اجتماعی در قشر دانش آموزی ظرفیت معاونت اجتماعی و بسیج دانش آموزی نیز به کمک مدارس خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار