خبرهای داغ:

اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان گتوند برگزار شد

اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان گتوند با حضور مسئولان شهرستان و کارگروه های مختلف این مجمع در تالار قیصر امین پور درگتوند برگزار شد
کد خبر: ۹۵۵۰۰۱۸
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

 جانشین ناحیه مقاومت بسیج گتوند اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بسیج مستضعفان به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پایه گذاری و تشکیل شد و این شجره طیبه از بدو تشکیل تا کنون در دفاع از انقلاب و آرمان‌های انقلابی به وظایف خود به خوبی عمل کرده است.

 

سرگردپاسدارصابرعسکرزاده افزود: شجره طیبه بسیج در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری چشمگیر، مستمر و فعال داشته و همواره در تمام فراز و نشیب‌ها برای رفع مشکلات و کمک به آحاد جامعه حاضر و در صحنه بوده است.

 

وی بیان کرد: در برهه کنونی نیز بسیج در قالب هیأت‌های اندیشه وز با بهرهگیری از توانایی‌های نخبگان بسیجی در کنار و همراه مسئولان نظام مقدس اسلامی و دولت مردان برای رفع مشکلات و معضلات جامعه گام بر می‌دارد.

 

عسکرزاده تصریح کرد: در اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان گتوند با حضور مسئولان شهرستان و کارگروه‌های مختلف این مجمع، گزارش‌های جمع آوری شده هر کارگروه به منظور بهره برداری و استفاده لازم در هر بخش ارائه می‌شود.

 

وی در این آئین گفت: نظام مقدس اسلامی بر پایه اعتقادات و باورهای متعالی ملت به پا خواسته و غیور ایران اسلامی استوار است و بخش عظیمی از این ملت بسیجیان هستند که حضور آنها در همه عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی راهگشا و چاره ساز است.

 

صابر عسکرزاده افزود: در همین راستا و در تداوم راه امام راحل و شهدا، مجمع بسیج از منویات و مطالبات و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که شوراهای اندیشه ورز را توصیه فرمودند تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار