اصحاب رسانه استان مرکزی در قالب اردوی «راویان پیشرفت» از پروژه آبرسانی به شهرستان تفرش بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۴۴
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اردوی «راویان پیشرفت» اصحاب رسانه استان مرکزی با مشارکت سازمان بسیج رسانه سپاه روح‌الله و آب منطقه‌ای استان مرکزی برگزار شد.

در این اردو که صبح امروز برگزار شد، اصحاب رسانه استان مرکزی از پروژه آبرسانی به شهرستان تفرش بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

جواد اکرمی، مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان مرکزی در حاشیه این اردو در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اردوی «راویان پیشرفت» برگرفته از اردوهای راهیان پیشرفت است، گفت: جهاد تبیین سال‌هاست که مورد مطالبه مقام معظم رهبری است و بازدید از دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از مواردی است که می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

وی افزود: خبرنگاران به عنوان روایتگران و انعکاس دهنده دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به قشر مخاطب در خط مقدم جهاد تبیین قراردارند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: باتوجه به اینکه دشمن در جنگ ترکیبی، شناختی و رسانه‌ای به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی و القا کاذب ناکارآمدی مسئولین نظام، در بین آحاد جامعه است، اصحاب رسانه می‌توانند با بیان دستاوردها و ظرفیت‌های داخلی نسبت به امیدآفرینی در جامعه نقش‌آفرین باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار