صبحگاه دانش آموزان مدرسه دخترانه ایمان شهرکرد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه با حضور خادمیاران رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۷۸
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم با شکوه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به جایگاه ولایت و عفاف و حجاب در اسلام گفت: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آیینه عفت و پاکدامنی و همواره مدافع ولایت و امامت بود و بهترین الگو برای دختران و بانوان است.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، ادامه داد: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حیا، عفت، صبر، شکیبایی، علم و عمل را توأمان در زندگی شریفشان نمایان کردند.

 کارشناس مسایل مذهبی و سیاسی ادامه داد: در میان فرزندان حضرت موسی بن جعفر علیه السلام، پس از حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام هیچ یک از آنها به مقام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها  نمی رسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مانند حضرت زینب کبری سلام الله علیها از ولایت و امامت دفاع کردند، حضرت زینب کبری سلام الله علیها پس از شهادت حضرت سید الشهدا علیه السلام برای دفاع از ولایت به میدان آمدند و بانوی کرامت هم قبل از شهادت حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام از مدینه برای دفاع از ولایت به سمت ایران خرکت کرد و تا مرز شهادت از ولایت دفاع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، به جنایات رژیم جعلی اسراییل اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از هفتاد سال است مردم مظلوم فلسطین زیر چکمه‌های رژیم جعلی، کودک کش و نامشروع صهیونیستی قرار دارند و این رژیم در این مدت وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را علیه زنان، کودکان و مردم بی دفاع مرتکب شده است، یکی از مظلومیت‌های تاریخ ملت فلسطین جنایت صهیونیست‌ها علیه کودکان است، کودکانی که به دلیل بمب باران ها رژیم صهیونیستی از دوران کودکی خود بهره‌ای نبردند و در طول حیات خود شاهد صحنه‌های دلخراش شهادت مظلومانه والدین و یا اسارت آنها و نابودی خانه و مدارسشان بودند.

کارشناس مسایل مذهبی و سیاسی ادامه داد: تربیت‌شدگان مکتب سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، در جبهه مقاومت در یک اقدام مشروع و مقبول با عملیات طوفان الاقصی، اسرائیل جنایت کار و کودک کش و شیطان بزرگ آمریکا را تحقیر کردند.

 تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، مداحی یکی از خادمیاران رضوی و قرائت صلوات خاصه حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه و روایت گری از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

ارسال نظرات