خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان از اجرای 23 عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج دانش اموزی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۸۰
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مجتبی لطفی، مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن هشتم آبان ماه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: در واقع هفته بسیج دانش‌آموزی متصل می‌شود به روز جهانی 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی که با توجه به حملات وحشیانه استکبار جهانی ، آمریکا و اسرائیل بر مردم بی گناه فلسطینی در این روز ها به همین منظور در استان سمنان برنامه‌های مختلف، متنوع و اثرگذاری را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
لطفی خاطرنشان کرد: امسال همچون سال های گذشته برنامه های مختلفی را در سطح استان برنامه ریزی نموده ایم که امسال در قالب ۲۳ برنامه و ۲۷۳ فعالیت برنامه‌ریزی شده است . از برنامه های شاخص این هفته برگزاری برنامه های اجتماع محور است که برنامه شاخص ان باعنوان"نسل سلیمانی ، فاتحان قدس" در قالب اجتماع سه هزار نفری دانش اموزان در روز اول هفته بسیج دانش اموزی برگزار خواهد شد. از دیگر برنامه ها برگزاری برنامه " لاله های روشن"در قالب یادواره های مدرسه ای و شهرستانی است.که با توجه به سالگرد دو شهید عزیز در حوادث سال گذشته شهید آرمان علی وردی و شهید روح الله عجمیان برنامه های ویژه ای در سطح مدارس انجام خواهد شد. از دیگر برنامه ها که در هفته بسیج دانش‌آموزی اجرایی خواهد شد برگزاری چند پویش است که یکی از آنها «پویش ملی حقوق بشری منهای آمریکا است» که در فضای مجازی انجام می‌شود. پویش دیگر ، پویش علمی دست سازه های استکبارستیزی است که توسط دانش آموزان تولید خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهمه باید در بین دانش آموزان مورد توجه قرار بگیرد به ویژه در شرایط امروز کشور و جهان ، تبیین جریان انقلاب اسلامی است که در همین راستا برنامه زنگ گفتگو از ابتدای سال در مدارس برنامه ریزی شده و در این هفته نیز با حضور اساتید در این حوزه ادامه خواهد داشت.
مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان بیان کرد: با توجه به اجرای طرح جامع تربیتی که توسط بسیج دانش آموزی در ۱۰۳ مدرسه استان در حال اجرا می باشد امسال برنامه میقات صالحین را برای حضور مربیان به همراه مربیان را در روز جمعه ۱۲ آبان ماه برنامه ریزی نموده ایم.
لطفی عنوان کرد: از دیگر برنامه ها‌ عطر افشانی مزار شهدا، دیدار از خانواده شهدا ، برگرای مسابقات ورزشی ، کوهپیمایی ،برپایی میز مدرسه عشق، برگزاری اردوهای جهادی، اردوهای راهیان پیشرفت ، اردوهای رزمی و فرهنگی و ده ها برنامه دیگر می باشد که در سطح واحد های بسیج و شهرستان ها برنامه ریزی شده است.
وی تصریح کرد: حضور دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان ماه که روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است به صورت فراگیر در سراسر استان سمنان برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان گفت: دانش آموزان با حضور پررنگ خود در راهپیمایی روز 13 آبان ماه انزجار خود را علیه مستکبران عالم در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار