خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: پیروزی غزه بر جنایتکاران صهیونیستی، تبلور عینی و واقعی غلبه حق بر باطل و اسلام بر کفر است.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۸۴
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت:رسالت مسئولان قشر بسیج دانش‌آموزی را بسیار مهم است لذا سعی شود محور اجرای برنامه های هفته بسیج دانش‌آموزی مردمی باشد.
حجت‌الاسلام حسینی دیباجی با تاکید بر اهمیت اعتلای بسیج دانش آموزی گفت: برنامه‌ریزی برای تعالی معنوی و تربیت دینی و آموزش سبک زندگی اسلامی در قشر بسیج دانش‌آموزی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اقشار بسیج باید مدنظر قرار گیرد.
وی افزود: تحریف افکار و عقاید و هویت نسل نوجوان و جوان امروز یکی از توطئه‌ها و نقشه‌های شومی است که دشمنان امروز به دنبال آن هستند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به ضرورت توجه به قشر جوان و نوجوان گفت: در اهمیت توجه به این نسل همین بس که رهبر معظم انقلاب آن را در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تأکید قرار داده‌اند.
حجت‌الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به برنامه‌ریزی و اتخاذ روش‌های اثرگذار برای جلب و جذب نسل حاضر برای ایجاد علاقه و انس و الفت با آرمان‌های مقدس انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: لحظه‌ای نباید از این نسل غافل شد چرا که دشمنان در کمین نشسته‌اند تا این نسل با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام فاصله بگیرند.
وی ترویج سبک زندگی غربی را یکی از حربه‌های دشمنان انقلاب و نظام عنوان کرد و گفت: باید از بستر فضای مجازی به دلیل در دسترس بودن عموم مردم برای ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی بیش‌ازپیش استفاده شود و این وظیفه‌ای است که متولیان امر باید آن را در رأس امور خود قرار دهند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به تحولات منطقه و جهان اسلام عنوان کرد: تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی یک بار دیگر ثابت کرد که اراده انسان‌های مومن و با انگیزه بر سلاح و تجهیزات مدرن پیروز است و از سوی دیگر نشانه‌های فروپاشی درون رژیم غاصب که قدرت و توان بازدارندگی خویش در مقابل مقاومت را از دست داده است هرچه بیشتر در نبرد ۵ روزه نمایان شد و ما از همان مسیری که دشمنان ایران برای تهییج افکار عمومی ‌کشورمان استفاده می‌کنند، از همان روش برای برانگیختن احساسات مردم ‌سایر کشورها در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن کودکان غزه استفاده می‌کنیم بر این اساس حمایت دانش آموزان از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز ۱۳ آبان اقدامی در همین راستا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها