خبرهای داغ:
اسماعیلی خبر داد

پیشرفت شهرک‌های جدید ایمان و امید ملایر/ تامین قطعی زمین نهضت ملی مسکن در شهرهای ازندریان، جوکار و زنگنه

همدان-فرماندار ویژه ملایر گفت:  پروژه احداث دو شهرک جدید «ایمان» و «امید» ملایر در حال پیشرفت است.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۸۹
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در حاشیه شورای تامین مسکن شهرستان ملایر اظهار کرد: پروژه احداث دو شهرک جدید «ایمان» و «امید» ملایر در حال پیشرفت است و در چند روز اخیر گمانه‌زنی تعیین نوع خاک انجام و روز دوشنبه هم با پرواز پهپاد نقشه نهایی و یک پانصدم زمین تهیه می‌شود.

وی افزود: در شهر زنگنه ۴۴ نفر از متقاضیان، واجد شرایط شرکت در طرح نهضت ملی مسکن شده‌اند که از این تعداد تاکنون ۳۰ نفر با واریز وجه اولیه ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: در شهر ازندریان نیز از ۸۶ متقاضی واجد شرایط، تعداد ۴۳ نفر ثبت‌نام خود را با واریز وجه اولیه قطعی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از تعداد ۱۱ متقاضی واجد شرایط در شهر جوکار نیز تعداد ۳ نفر با واریز وجه ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند، گفت: آخرین فرصت برای متقاضیان واجد شرایطی که تاکنون در شهرهای ازندریان، جوکار و زنگنه ثبت‌نام خود را قطعی نکرده‌اند، 9 آبان ماه ۱۴۰۲ است و کسانی‌که تا این تاریخ نسبت به واریز وجه اقدام نکنند، از سامانه حذف خواهند شد.

اسماعیلی تصریح کرد: بعد از تاریخ یاد شده و نهایی شدن تعداد متقاضیان، قطعات آماده شده از طریق قرعه‌کشی بین همشهریان عزیز تقسیم و تحویل می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان واجد شرایطی که تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی هستند، نیازی به واریز وجه اولیه ندارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه دولت برنامه ویژه‌ای برای تامین مسکن نیازمندان دارد و متعاقباً جزییات آن اطلاع‌رسانی می‌شود، افزود: علاوه بر این توافقی با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان داریم که با سازوکاری نسبت به تامین ویژه زمین و تولید ثروت برای اقشار نیازمند شهرستان، اقدام کنیم.

وی یادآور شد: در این خصوص جلسات و هماهنگی‌های لازم از حدود سه ماه پیش آغاز شده و همزمان علاوه بر شناسایی افراد و پیگیری تشکیل تعاونی‌های مربوطه، به دنبال دریافت مجوزهای لازم هستیم.

اسماعیلی با بیان اینکه مراحل تملک زمین‌های مورد نظر در سامن هم از طریق توافق با مالکین و اعمال ماده ۸ نهایی شده و پروژه در حال پیشرفت است، اظهار کرد: برای قانون جوانی جمعیت هم ثبت‌نام متقاضیان ادامه دارد که جزییات آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات