حجت‌الاسلام نجاری تأکید کرد

ضرورت و اهمیت تعمیق بصیرت در نیروهای بسیجی/ اصل و بنیان سپاه، تقوا و معنویت است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع)همدان گفت:تعمیق بصیرت در نیروهای بسیجی بسیار مهم است واین امر نسبت به آموزش‌های رزمی نیز تقدم دارد و تنها در این صورت نظام اسلامی به سرمنزل مقصود خواهد رسید.
کد خبر: ۹۵۵۰۱۴۹
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری با حضور در یگان امنیتی امام علی (ع) همدان در آیین معارفه رابط نمایندگی ولی فقیه در این یگان با اشاره به اهمیت زحمات و تلاش‌های نیروهای یگان در تامین امنیت اجتماعی اظهار کرد: اقدامات مخلصانه شما به خصوص در سال گذشته بسیار قابل تقدیر است و زحماتی که شما در تامین امنیت جامعه می‌کشید ستودنی است.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: وجود سپاه برای انقلاب اسلامی ضرورتی انکارناپذیر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اصل و بنیان و شناسنامه سپاه، تقوا و معنویت است، گفت: در سپاه کار فرهنگی و روشنگری با جهاد و مبارزه به هم آمیخته شده است و اگر سپاه امروز موفق است به خاطر معنویت و خلوص نیروهای آن است.

وی گفت: اگر معنویت وجود داشته باشد همانند مبارزان فلسطینی می‌شود با سنگ هم مبارزه کرد و پیروز شد؛ در واقع تجهیزات جنگی در اولویت دوم هستند و اولویت اول معنویت و اعتقاد است.

نجاری خاطرنشان کرد: تقویت بصیرت دینی و سیاسی و معنویت افزایی در سپاه مهم‌ترین ماموریت نمایندگی ولی فقیه است اگرچه فرماندهان نیز باید در این امر کوشا باشند.

وی عنوان کرد: علت اصلی اینکه اکثر ائمه معصومین (ع) نتوانستند حکومت دینی و نظام دینی تشکیل دهند، نداشتن بصیرت سیاسی و عدم همراهی مردم بوده است بنابراین باید تاریخ درس و عبرتی برای ما باشد و با افزایش بصیرت دینی و سیاسی جامعه بتوانیم رفته رفته نظام اسلامی را تقویت کنیم چراکه تقویت نظام اسلامی و حاکمیت دینی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) خاطرنشان کرد: تعمیق بصیرت در نیروهای بسیجی بسیار مهم است و این امر نسبت به آموزش‌های رزمی نیز تقدم دارد و تنها در این صورت است که نظام اسلامی به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

در پایان این جلسه حجت الاسلام خسروی به عنوان رابط نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی امام علی (ع) همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار