خبرهای داغ:
ویژه برنامه ی اردوی یک روزه با حضور راویان قصه سرخ به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در امامزاده شاهزاده محمد بن زید برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۱۸۱
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به دنبال برپایی ویژه برنامه راویان قصه سرخ در حاشیه اجلاسیه شهدای شهرستان و انتخاب برگزیدگان این مسابقه، به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه با همکاری کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج)، اعضای فعال مسجد بعد از اجرای اختتامیه راویان قصه سرخ به اردوی امامزاده شاهزاده محمد بن زید اعزام شدند.

گفتنی است در این اردو ویژه برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی همچون کوهنوردی، تیراندازی، فوتبال و زیارت امامزاده در این روستا برگزار و با استقبال پرشور نوجوانان و جوانان همراه بود.

همچنین کلاس هفتگی قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان با حضور قاری قرآن در مسجد ولی عصر (عج) تشکیل شد.

لازم به ذکر است جلسه اعضای شورا پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) با هدف هماهنگی برنامه های آتی و محفل انس با قرآن در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) در این محله برپا شد.

برگزاری کلاس عقیدتی با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار