خبرهای داغ:
استادیار صالحین شهرستان شاهرود:

امروز طوفان الاقصی یک پیروزی برای فلسطین و دنیای اسلام و ننگ و شکست برای اسرائیل است

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: انتفاضه امروز از حصار تنگ شیعه و سنی بودن خارج شده و به فرموده مقام معظم رهبری امروز طوفان الاقصی یک پیروزی برای فلسطین و دنیای اسلام و ننگ و شکست برای اسرائیل است.
کد خبر: ۹۵۵۰۱۹۵
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

امروز طوفان الاقصی یک پیروزی برای فلسطین و دنیای اسلام و ننگ و شکست برای اسرائیل استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی در دیدار فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و سپاه ناحیه شاهرود و هیات همراه با اشاره به طوفان الاقصی اظهار کرد: انتفاضه امروز از حصار تنگ شیعه و سنی بودن خارج شده و به فرموده مقام معظم رهبری امروز طوفان الاقصی یک پیروزی برای فلسطین و دنیای اسلام و ننگ و شکست برای اسرائیل است.
امام جمعه شاهرود با اشاره به نظام تربیتی صالحین در بسیج و سپاه، این طرح را یک نقطه قوت در جامعه بسیج عنوان کرد و افزود: امیداریم این نظام تربیتی با حضور فرمانده جدید سپاه استان با قوت ادامه دار باشد.
امینی ادامه داد: سپاه باید از آمار زدگی دور باشد و حس خدمت گذاری را تا پایین‌ترین رده خود به دور از نتیجه تبیین کند.
استادیار صالحین شهرستان شاهرود تاکید کرد: سپاه باید همچنان عزتمند و آبرومند باقی بماند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان نیز جایگاه امام جمعه شهرستان از جهت اعتلای ارزش‌های انقلاب و ایمان و تعهد و حفظ سنگر اسلام ناب محمدی (ص) را بسی والاتر و بالاتر عنوان کرد و سپاه را حافظ این حریم الهی دانست.
در این دیدار حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه استان نیز در خصوص تعامل و همکاری بیش از پیش این نهاد با نهاد امامت جمعه مطالبی بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها