خبرهای داغ:
حجت الاسلام دارابی:

عملیات شهادت‌طلبانه به کابوس اسرائیل تبدیل شده است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند بابیان اینکه عملیات شهادت‌طلبانه به کابوس اسرائیل تبدیل شده، گفت: عملیاتی که اسرئیل هیچ وقت نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد همین عملیات‌های شهادت طلبانه شیعیان است.
کد خبر: ۹۵۵۰۲۴۳
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

حجت الاسلام محمدولی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: در سال ۱۹۷۸ رژیم غاصب صهیونیستی به لبنان حمله کرد و در سال ۱۹۸۲ بیروت را گرفت، همه فهمیدند که لبنان مانند فلسطین شد و کسی نمی‌تواند با اسرائیل مقابله کند، اما ۱۱ نوامبر اتفاقی افتاد که همه چیز را عوض کرد و موازنه تاریخ را به هم ریخت.

وی افزود: جوانی هجده ساله به نام «احمد قصیر» با ماشینش که پر مهمات بود بیش از ۱۵۰ افسر اسرائیل را به درک واصل کرد، این اولین عملیات شهادت طلبانه بود که بعد از آن کار اسرائیل تمام شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: احمد در وصیت نامه خود می‌نویسد «عملیات شهادت طلبانه را از نوجوان ۱۳ ساله ایرانی به نام حسین فهمیده یاد گرفتم».

وی با بیان اینکه با این توصیف انسان می‌فهمد که چرا امام(ره) فرمودند «رهبر ما آن طفل سیزده ساله است»، گفت: عملیات شهادت‌طلبانه به کابوس اسرائیل تبدیل شده؛ به طوری که امروز رژیم غاصب صهیونیستی می‌گوید تنها عملیاتی که اسرئیل هیچ وقت نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد همین عملیات‌های شهادت طلبانه شیعیان است، اگر جلوی عملیات‌های شهادت طلبانه گرفته شود اسرائیل خیلی جلو می‌افتد.

دارابی بیان کرد: امروز متوجه می‌شوید چرا اسرائیل با حسین فهمیده و درس قهرمان کوچک در کتب درسی بچه‌های ما مشکل دارد؟ او می‌داند که همه از او درس می‌گیرند بنابراین باید جلوی درس گرفتن آنها را بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار