خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی:

پیام تبریک فرمانده حوزه دانش آموزی شهید صدر بویین میاندشت

کد خبر: ۹۵۵۰۲۹۷
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از ناحیه بویین میاندشت استان اصفهان: فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید صدر ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده پیامی به شرح ذیل صادر نمود:

❁﷽❁ 

 او سیزده ساله بود؛ اما با رشد، با شعور، با اراده مصمّم كه كشور خود را می‌شناخت، امام خود را می‌شناخت، دشمن خود را می‌شناخت، اهمیّت وجود و فعّالیت خود را هم می‌شناخت و رفت این سرمایه را تقدیم عزّت كشور و آینده انقلاب و منافع و مصالح مردم كرد.

جسم او رفت؛ اما روحش زنده ماند، یادش ابدی شد و خاطره‌اش به صورت اسطوره درآمد. (مقام معظم رهبری مدظله‌العالی )

 انقلاب اسلامی پس از گذشتن از بحران ها و چالش ها، اکنون در نزدیکی قلّه، با کوله باری از موفقیّت ها چشم به اوج دوخته است و این وجود نسل آینده است که پرتو امید رسیدن به قلّه را بر جان‌های هوشیار می‌تاباند.

دانش آموزان که اکنون در عرصه علم آموزی مشغول جهاد و هم آورد با تاریکی و جهل هستند؛ بزودی با بینش و شجاعت پا به همه عرصه ها خواهند گذاشت و در جهت پیشرفت گام برداشته، همانند شهید فهمیده دلاورانه به نبرد با دشمنان این مرز و بوم خواهند پرداخت.

این نسل پرچم دار حمایت از منجی عالم بشریت خواهد بود و زمینه داد خواهی مهدی موعود(عج) از مظلومان عالم را فراهم خواهد کرد، إن شاء الله.

 هشتم آبان ماه سالروز شهادت "شهید محمدحسین فهمیده" و "روز نوجوان" و همچنین آغاز "هفته بسیج دانش آموزی" گرامی باد.

 

سرهنگ دوم پاسدار سید مجتبی قاسمی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید صدر بوئین میاندشت

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار