اجتماع مادران و بانوان فاطمی در حمایت از غزه در بستک

مادران و بانوان ولایت مدار بستکی در اجتماع حمایت از غزه خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت هولناک و وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند
کد خبر: ۹۵۵۰۳۳۳
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از بستک ، با حضور امام جمعه شهرستان بستک ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستک ،جانشین سپاه بستک، مسئولین شهرستان ، مادران و بانوان شهرستان بستک در سالن ۹دی این شهرستان برگزار گردید .

حجت‌الاسلام جهانگیری، امام‌جمعه بستک در جمع اجتماع کنندگان با اشاره به محکومیت جنایت هولناک وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: طی ۷۰ سال گذشته ضربه‌ای که در چند روز اخیر با عملیات طوفان الاقصی بر پیکر پلید رژیم صهیونیست وارد شد در تاریخ بی‌سابقه بود.

وی افزود: با این عملیات قهرمانانه و غافلگیرانه، رژیم پوشالی اسرائیل به هم ریخت و امید است این امر زمینه‌ای جهت فروپاشی این رژیم کودک کش را فراهم کند.

مردم و بانوان بستکی در تجمع همگانی هم‌زمان با سراسر کشور با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، آماده نبردیم، با غزه همدردیم و... حمله به بیمارستان المعمدانی و شهادت شمار زیادی از کودکان و مردم بی‌دفاع بستری در این بیمارستان را اقدامی وحشیانه و ضدانسانی از سوی اسرائیل دانسته و انزجار خود را نسبت به این اقدام وحشیانه اعلام کردند

ارسال نظرات