به منظور بررسی آثار ونتایج عملیات طوفان الاقصی انجام شد؛

برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع "مقاومت، شاه کلید پیروزی" در دانشگاه پیام نور کرمان

کرسی آزاداندیشی با موضوع "مقاومت، شاه کلید پیروزی" در دانشگاه پیام نور کرمان به منظور بررسی آثار ونتایج عملیات طوفان الاقصی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۳۳۸
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست کرسی آزاد اندیشی با موضوع مقاومت، شاه کلید پیروزی با حضور حجت الاسلام محمدحسین شاهمرادی استاد حوزه و دانشگاه و مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، حجه الاسلام محمدحسین صغیرا، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نوراستان کرمان با اشاره به حواث اخیر در غزه، مسئله فلسطین را مسئله‌ای گره خورده با سرنوشت دنیای اسلام ذکر کرد و گفت: اساتید با تبیین حقایق فلسطین می‌توانند پرچمدار جهاد تبیین باشند، زیرا دشمن صهیونیستی سعی دارد شکست خفت بار خود را با قتل عام زنان و کودکان تلافی کند و در جنگ رسانه‌ای نیز خود را مظلوم جلوه دهد.
در ادامه این جلسه، حجت الاسلام شاهمرادی به تاریخچه تشکیل دولت غاصب اسرائیل اشاره کرد و افزود:کشور فلسطین دارای موقعیت بسیار مناسب در همه عرصه‌ها از جمله، قرارگیری در محل اتصال چند قاره جهان، سرزمین سه دین بزرگ الهی و سابقه تمدنی چند هزار ساله است و همین ویژگی‌ها باعث شد که طراحی‌های انگلیسی و صهیونیستی این منطقه را در غفلت دنیای اسلام و با جنگ و خونریزی بی سابقه غصب نماید و تا امروز نیز برای سرکوب ملت مظلوم فلسطین از هیچ جنایتی دریغ ننموده است.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله به شکست اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: آنچه در عملیات اخیر اتفاق افتاد یک شکست مفتضحانه و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شکست غیر قابل جبران برای اسرائیل بود که سرآغاز تحولات جدید در منطقه خواهد شد.
در پایان، اساتید حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون حوادث این روز‌های فلسطین پرداختند.

ارسال نظرات