خبرهای داغ:
دکتر حیدر آسیابی گفت: با صدور این آرا ، واحد‌های تولیدی، سود اضافی و جریمه مازاد را نمی‌پردازند و اگر پرداخته باشند بانک‌ها موظف هستند به آنان بازگردانند.
کد خبر: ۹۵۵۰۳۸۹
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

الزام بانکها به بازگرداندن سود مازاد به تولید کنندگان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان از صدور حکم به نفع تولیدکنندگان در خصوص استرداد سود و جریمه مازاد در 61 پرونده از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت: قضات محاکم در این پرونده‌ها، دریافت سود و جریمه تسهیلات بانکی را مازاد بر مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تشخیص دادند.
رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان این که این آرا در راستای حمایت از تولید کنندگان صادر شده است، افزود: با صدور این آرا ، واحد‌های تولیدی، سود اضافی و جریمه مازاد را نمی‌پردازند و اگر پرداخته باشند بانک‌ها موظف هستند به آنان بازگردانند.
آسیابی اظهار داشت: در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان همزمان با حمایت از تولیدکنندگان، بازگرداندن معوقات بانکی را نیز پیگیری می کنیم که در نتیجه آن فقط امسال بیش از 129 میلیارد تومان از تسهیلات بانکی به بیت المال بازگردانده شد تا با تزریق به واحدهای تولیدی فعال ، بستر برای رونق واحدهایی که با سلامت کار می کنند ، فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار