در سالروز گرامیداشت شهید محمد حسین فهمیدهمایش کوهپیمایی جانبازان در ایلام برگزار و یاد شهیدان دانش آموز استان گرامی داشته شد
کد خبر: ۹۵۵۰۳۹۸
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷


به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با ۸ آبان، سالروز شهادت بسیجی نوجوان شهید محمد حسین فهمیده و تجلیل از مقام والای شهدای دانش آموز استان ایلام همایش کوهپیمایی جانبازان و ایثارگران استان ایلام به مسافت ۵ کیلومتر در منطقه کوهستانی متلوان واقع درجنوب ایلام برگزار شد.

 هفته بسیج دانش آموزی فرصتی است برای تجلیل و تکریم از این اسوه‌های ایثار وپایمردی که در عنفوان جوانی کلاس‌های درس را ترک وبه سوی خلق حماسه‌های جاودان به مناطق عملیاتی اعزام و با پایمردی‌های مثال زدنی برای دفاع از حریم ایران اسلامی مظلومانه به شهادت رسیدند.
  به همت تربیت‌بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام جانبازان و ایثارگران همواره ضمن تکریم این مناسبت‌ها یاد وخاطره این اسوه‌های پایداری را گرامی می‌دارند.

لازم به ذکر است اعضای این گروه کوهنوردی که متشکل از جانبازان و ایثارگران می‌باشند در قالب یک تشکل ورزشی به طور هفتگی فعالیت فرهنگی - ارزشی توام با ورزش را با تعظیم، تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیوند داده و جلوه‌هایی از ایثار و استقامت را به نمایش می‌گذارند.

ارسال نظرات