خبرهای داغ:
ترکاشوند خبر داد

برگزاری مانور آمادگی در برابر بلایای طبیعی توسط ادارات استان همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان گفت: اجرای مانور آمادگی در برابر بلایای طبیعی در ادارات استان همدان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۴۳
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر ترکاشوند در حاشیه اجرای مانور آمادگی در برابر بلایای طبیعی اداره پست استان همدان اظهار کرد: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، ادارات این استان اقدامات ایمنی، خود حفاظتی و مراقبتی در برابر بلایای طبیعی را درقالب رزمایش تمرینی اجرا می‌کنند.

وی افزود: پایگاه‌های بسیج نقش پر رنگ و جهادی در کمک به این رزمایش‌ها داشته و در کنار مدیران و دیگر معاونت‌ها و ادارات معین در ایمن‌سازی و کمک رسانی دراتفاقات و حوادث غیر مترقبه ایفای نقش و انجام وظیفه می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان گفت: درهمین راستا اداره کل پست استان همدان به منظور بالا بردن سطح آمادگی و ارایه خدمت به شهروندان در شرایط اضطراری زلزله و آتش سوزی با پیش فرض تخریب‌های پستی غرب کشور در همدان با وقوع زلزله و اطفاء حریق در مراکز پستی غرب کشور مانور تمرینی برگزار کرد.

نعیمی مدیرکل پست استان همدان نیز عنوان کرد: برگزاري چنين مانورهايي ضمن بالا بردن سطح آمادگي اداره کل پست‌ها  سبب مي‌شود در مواقع اضطراري خدمت‌رساني به شكل مناسب به مردم ارائه شود و قابليت اطمينان در شرايط اضطراري را افزايش مي‌دهد.

گفتنی است؛ این مانور با حضور و مشارکت تیم‌های ویژه واکنش سریع امداد ونجات هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، سازمان بسیج ادارات استان همدان، مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان انجام گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات