خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام سرافراز:

شهدا همواره زنده و هدایتگر جامعه هستند

همدان-جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با تاکید بر اینکه تأثیرگذاری شهدا تمام نشدنی است و شهدا همواره زنده و هدایتگر جامعه هستند، گفت: موثر بودن و تاثیرگذاری شهید یکی از لوازم زنده بودن شهید است.
کد خبر: ۹۵۵۰۵۲۶
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
شهدا همواره زنده و هدایتگر جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام کریم سرافراز امروز در دیدار با خانواده شهید «اسحاق علی عیوضی» از شهدای دانش آموز استان همدان اظهار کرد: خدا را شاکریم که در هفته‌ای که به مناسبت یاد و خاطر شهدای عزیز دانش آموز، به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده در منزل شهید حضور یافتیم.

وی به مقام و منزلت و جایگاه شهید در دین مبین اسلام اشاره و بیان کرد: خداوند جان و مال مومنین را در ازای بهشت می‌خرد، به طوری که جان مال خداوند است و خود خدا خریدار این مال است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه  شهید همواره زنده است و در جامعه اثرگذاری دارد، افزود:  خداوند دو بار در قرآن براینکه شهیدان زنده هستند تاکید می‌کند و می‌فرماید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند آنها را مرده نپندارید و گمان نکنید آنان که در راه خدا کشته شده‌اند، مردگانی هستند، بلکه آنان زنده و در نزد پروردگارشان روزی دارند.

وی با تاکید بر اینکه تأثیرگذاری شهدا تمام نشدنی است و شهدا همواره زنده و هدایتگر جامعه هستند، تصریح کرد: موثر بودن و تاثیرگذاری شهید یکی از لوازم زنده بودن شهید است به طوری که بر جامعه و پیرامون خود اثر می‌گذارد و خون شهید همواره جامعه را به حرکت در می‌آورد.

حجت الاسلام سرافراز با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند، به ضرورت زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا اشاره و عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست که یکی از مهم‌ترین شئون تکریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا دیدار و دلجویی از خانواده شهید است.

وی با بیان اینکه هرآنچه انقلاب، ملت و ممکلت دارد همه به برکت مجاهدت مجاهدان و به برکت خون پاک شهدا است، خاطرنشان کرد: امروز هر آنچه داریم به برکت ایثار و مجاهدت و صبر خانواده شهید است بنابراین وظیفه داریم مقام شامخ شهدا را تکریم کنیم به طوری که ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تعظیم کردن به این مقام بلند و رفیع امروز یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با عنوان اینکه شهدا درراه اهداف مقدس انقلاب، اسلام و در راه دفاع از ارزش‌ها و برای امنیت این کشور و مردم، از جان با ارزش خود گذشتند، یادآور شد: امروز ما به خانواده شهید عرض می‌کنیم که ما در راهی که شهدای گرانقدر برای ما ترسیم کردند در لباس سپاهی و بسیجی بر عهد خود پایبند هستیم و در این مسیر نورانی به عنوان سربازی ولایت و سربازی نائب امام زمان و ان شاالله سربازی آقا امام زمان(عج) بر عهد و میثاق خود استوار خواهیم ماند و تا قیامت خود را مدیون شهدا خواهیم دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات