خبرهای داغ:
دامغان_ فرمانده و بسیجیان حوزه المهدی (عج) سپاه ناحیه دامغان به مسئول تعلیم و تربیت پایگاه شهید بهشتی (ره) شهرستان که به عنوان مجموعه فعال در حوزه نخبه پروری در استان سمنان معرفی شد، پیام تبریک صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۵۰۶۲۲
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده و بسیجیان حوزه المهدی (عج) و پایگاه شهید بهشتی (ره) سپاه ناحیه شهرستان دامغان به مسئول تعلیم و تربیت این پایگاه و مدیر مؤسسه رویش جوانه‌های معرفت شهرستان که به عنوان مجموعه موفق و فعال در حوزه تربیتی و نخبه پروری استان سمنان معرفی و مورد تقدیر استاندار و رئیس بنیاد نخبگان قرار گرفت، پیام تبریک صادر کردند. متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی اکبر فلاحی

مربی و مسئول محترم تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی (ره)

به پاس قدرشناسی از تلاش مجاهدانه شما در عرصه شناسایی ، هدایت و حمایت دانش آموزان مستعد با هدف تربیت نسل جوان آینده ساز ایران اسلامی عزیز، بدین وسیله از جنابعالی به عنوان رئیس و سایر دست اندرکاران مؤسسه فرهنگی تربیتی رویش جوانه های معرفت به عنوان کانون مردمی هدایت استعدادهای برتر استان سمنان تقدیر می گردد و انتخاب شما را از طرف استاندار محترم و رئیس بنیاد نخبگان استان به عنوان مستعد برتر استان تبریک عرض می نماییم.

امید است در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه همواره در سبیل هدایت الهی در طریق نخبه پروری و به فضیلت رساندن استعدادهای برتر برای پیشرانی و پیشرفت ایران عزیزمان ثابت قدم و موفق باشید.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دامغان

حوزه مقاومت بسیج المهدی (عج) 

پایگاه بسیج شهید بهشتی (ره) 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار