رئیس قوه قضاییه گفت: استان کرمان با عنایت به وسعت و پهناوری زیاد، نیازمند ارائه خدمات بیشتر قضایی، ثبتی و حوزه پزشکی قانونی است .
کد خبر: ۹۵۵۰۶۲۴
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، اژه‌ای طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام و گرانقدر این استان به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: استان کرمان، استانی پهناور و پرظرفیت است و در رتبه اول صادرات غیرنفتی قرار دارد؛ با عنایت به مواهب طبیعی و معدنی که در این استان وجود دارد باید بیش از شرایط موجود از ظرفیت‌های آن بهره گرفت و در همین راستا قوه قضاییه می‌تواند در جهت رفع موانع کسب و کار مردم و افزایش تولید، هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیرمستقیم با کمک به دولت، اقدامات مثبت و سازنده‌ای را انجام دهد.


رئیس دستگاه قضا بیان داشت: استان کرمان با عنایت به وسعت و پهناوری زیاد، نیازمند ارائه خدمات بیشتر قضایی، ثبتی و حوزه پزشکی قانونی است و در جریان سفر امروز، در هر سه مقوله فوق‌الذکر جهت ارائه خدمات بیشتر به مردم تدابیری اتخاذ خواهد شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: در جریان سفر امروز به استان کرمان، مسئولان قضایی به شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان سفر خواهند کرد تا مشکلات مردم را در راستای مرتفع کردن، بررسی و احصاء کنند.


شایان ذکر است رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان کرمان از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین «علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان کرمان، «فداکار» استاندار، حجت‌الاسلام والمسلمین «حمیدی» رئیس کل دادگستری کرمان و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت.


گفتنی است فرزندان شهید والامقام امان‌الله دارابی به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و‌ مردم استان کرمان، ورود رئیس قوه قضاییه و هیئت همراه را به دیار کریمان و زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، خیرمقدم گفت. 

ارسال نظرات