فرمانده حوزه مقاومت بسیج فتح گفت مشارکت مردمی، محله محوری و مسجد محوری، الگوی موفق بسیج در مسیر جامعه پردازی اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۵۰۶۲۷
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جلالی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج فتح با حضور در جمع اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام رضا علیه السلام ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند اعتلای بسیج افزود، هدف تمامی فعالیت‌های بسیج پرورش سرمایه انسانی و کادر طراز جهت نیل به سمت تحقق دولت اسلامی و در نهایت رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود بسیج با ارائه الگوی قرارگاه‌های محلات اسلامی و عملیاتی نمودن آن در سطح تعداد قابل توجهی از محلات کشور، نشان داد هرجا مشارکت مردمی با همت مسئولین همراه شد، بسیار از مشکلات برطرف و خدمات شایسته‌ای به جامعه انجام شده است.

جلالی گفت، در سطح محدوده مقاومت بسیج فتح نیز پیاده سازی الگوی قرارگاه محلات اسلامی در حال پیگیری است که تاکنون در سطح ۴ محله به خوبی اجرا شده و در موقعیت‌های گوناگون از جمله سیل ۱۴۰۱، محرم ۱۴۰۲ و سایر عرصه‌های مورد نیاز به خوبی نقش آفرینی نموده است.

وی در پایان گفت، قرارگاه محله اسلامی حضرت امام رضا علیه السلام در سال‌های اخیر منشا بسیاری از تحولات و برکات برای مردم منطقه بوده است.

ارسال نظرات