رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از معدن طلای زرترشت بازدید کرد و با حل اختلاف میان شرکت آریا فولاد (بهره‌بردار) و اهالی منطقه، مشکل آب این شرکت حل و از تعطیلی آن جلوگیری شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۶۴۶
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان با ورود به شهرستان فاریاب مورد استقبال امام جمعه، مسئولین و اعضای شورای تامین قرار گرفت.


وی با حضور در مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با گرامیداشت یاد و خاطره آنان گفت: حضور در کنار تربت پاک شهیدان علاوه بر آنکه تجدید پیمان با آرمان‌های آن‌ها است، به ما متذکر می‌شود که مواظب باشیم این انقلاب با تقدیم صد‌ها هزار شهید بدست آمده و امروز وظیفه ماست که از آرمان‌های شهیدان حراست کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان در ادامه این سفر در جلسات شورای اداری و شورای تامین شهرستان فاریاب حضوریافت.


در جلسه شورای تامین مشکلات مربوط به اسناد مالکیت اراضی محل که قسمت عمده آن به نام دولت سند خورده و همچنین اختلاف اهالی با وراث یکی از ملاکین محلی که موفق به اخذ سند برای بیش از ۵۰۰ هکتار از اراضی شهری که بسیاری از ادارات دولتی نیز در آن واقع شده مطرح شد و در خصوص پرونده مزبور درخواست اعمال ماده ۴۷۷ آئین دادرسی کیفری شد.


همچنین مشکلات و معضلات ناشی از قاچاق سوخت و اثرات منفی آن بر اقتصاد شهرستان، مورد بررسی قرار گرفت.


در جلسه شورای اداری فاریاب نیز تعطیل شدن پزشکی قانونی به لحاظ نبودن پزشک و همچنین فقدان اداره ثبت اسناد و املاک به عنوان دو مطالبه جدی از قوه قضاییه مطرح شد.


در بخش دیگر این سفر حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان از معدن طلای زرترشت بازدید کرد و با حل اختلاف میان شرکت آریا فولاد (بهره‌بردار) و اهالی منطقه، مشکل آب این شرکت حل شد و از تعطیل شدن آن جلوگیری به عمل آمد.


رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین از ساختمان جدید دادگستری شهرستان فاریاب و ساختمان دادگستری در حال احداث بخش اسماعیلیه بازدید و از نزدیک در جریان روند ساخت و تکمیل آن قرار گرفت.

ارسال نظرات