سردار کرمی:

هدف اصلی دشمن در جنگ تحمیلی از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان بابیان اینکه زمانی که کشور ما مورد تهاجم قرار گرفت، صدام فرمانده میدانی بوده و بسیاری از کشورها نیز از او حمایت میکردند،تصریح کرد:هدف آنها از جنگ از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۹۵۵۰۷۲۸
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

هدف اصلی دشمن در جنگ تحمیلی از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در مراسم انس و الفت وابستگان سپاه که در محل سالن نور این نهاد برگزار شد، با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و مقایسه آن با دوران دفاع مقدس اظهار کرد:این مهم مجاهدت یادگاران دوران دفاع مقدس را به طور کامل مشخص میکند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه زمانی که کشور ما مورد تهاجم قرار گرفت، صدام فرمانده میدانی بوده و بسیاری از کشور‌ها نیز از او حمایت میکردند، تصریح کرد:هدف آن‌ها از جنگ از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار کرمی افزود:رهبری‌های مدبرانه امام خمینی (ره) و مجاهدت ملت ایران سبب شد تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند و ملت ایران از این جنگ سربلند بیرون آمد.

وی در ادامه ضمن اظهار تاسف از جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت:حقوق مردم فلسطین بیش از هفتاد سال است که زیر چکمه‌های رژیم نامشروع صهیونیستی له می‌شود و این رژیم در مدت مذکور وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را علیه این مردم مرتکب شده است.

این مسئول ادامه داد:طی دهه‌ها اشغال فلسطین، رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی علیه فلسطینیان فروگذار نبوده است و فهرست بلند بالایی از جنایات اشغالگران نظیر کشتاران هزار کودک و زن، بمباران بیمارستان و مدارس و…. وجود دارد.

وی در پایان بااشاره به بیانات رهبری درباره فلسطین، یادآور شد:مطابق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حمایت از فلسطین، انتفاضه و مبارزه با صهیونیسم و حامیانش از ارکان اصلی سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار