مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

پست‌تر از صهیونیست افرادی هستند که از آنان حمایت می‌کنند

حجت الاسلام اکبرپور گفت: صهیونیست پست به خانه مردم فلسطین ورود کرده و بدتر از آنان افرادی هستند که حمایت می‌کند آنان از صهیونیست‌ها پست‌تر است.
کد خبر: ۹۵۵۰۷۳۲
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت‌الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم تجمع دانش‌آموزان بسیجی تراز انقلاب و مدافعان حجاب بیان کرد: ۱۳ آبان امسال متفاوت از سال گذشته است اگر در گوشه‌گوشه جهان آتشی برپا می‌شود آمریکا دست دارد و هر دودی از گور این دولت ملعون بلند می‌شود.
 
 وی ادامه داد: رژیم غاصبی ۷۵ سال است که ورود کرده به خانه‌ای و قصد دارد صاحب‌خانه را بیرون کند، صهیونیست پست به خانه مردم گرامی فلسطین ورود کرده و بدتر از آنان افرادی هستند که حمایت می‌کند از صهیونیست‌ها پست‌تر است.
 
 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان تشریح کرد: این رژیم حیوان نه به زن رحم می‌کند، نه به بچه، نه به بیمارستان و مسجد و... رحمی نمی‌کند او گرگی است که به جان بره‌های مظلوم افتاده و جنایت می‌کند پیامبر (ص) فرمودند مسلمان نمی‌توان آرام بنشیند حتی اگر پنج مرتبه روبه‌قبله بایستد.
 
 وی افزود: انسانی که بویی از انسانیت برده باشد نمی‌تواند این صحنه‌ها را ببیند و آرام بگیرد اگر جنین به دنیا نیامده، کودک چندروزه و چندماهه پرپر شود مگر می‌شود سکوت کرد!
 
 حجت‌الاسلام اکبرپور تصریح کرد: لعنت و نفرین بر دولت‌های مدعی حقوق بشر و افرادی که آهسته می‌روند و می‌آیند و سکوت می‌کنند انسانیت آنان مرده است، امید داریم غده سرطانی منطقه به‌زودی از صحنه روزگار نابود شود.
 
 وی مطرح کرد: بین یهودیان و صهیونیست تفاوت است همچنان که یهودیان کشور این جنایت را محکوم کردند امید داریم که همه عالم بیدار شوند و این در مقابل این جنایات سکوت نکنند.
 
 هفته دانش‌آموزان یادآور ازخودگذشتگی ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید است

 
 سردار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: هفته دانش‌آموزان یادآور دلاوری و ازخودگذشتگی ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید است گرچه سن‌وسال آنان کم بود عزم راسخ داشتند و بااقتدار به سرور شهیدان افتخارآفرینی کردند.
 
 وی با اشاره به سخن امام راحل ادامه داد: رهبر ما آن طفل ۱۳ساله است که ارزش او از صدها زبان و قلم بزرگ‌تر است که با نارنجک خود را زیر تانک انداخت و آن را معدوم کرد و شربت شهادت را نوشید.
 
 معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان تصریح کرد: در سیزدهم آبان‌ماه تبعید امام راحل و تسخیر لانه جاسوسی که باعث بیرون‌راندن آمریکا پلید شد که به نام انقلاب دوم نیز آن را نامیدند سه اتفاق مهم این روز را ویژه ساخته است.
 
 وی افزود: شعار امسال هفته بسیج دانش‌آموزی حماسه‌ساز امروز آینده‌ساز فردا است و باتوجه‌به واقعه غزه سه رویکرد امیدآفرینی، نشاط‌آفرینی و تبیین هویت ملی برای این هفته در نظر گرفته شده است.
 
سردار فقیری اذعان کرد: ۲۲۵ شهید دانش‌آموز استان را در دفاع مقدس و امنیت تقدیم کردیم، از این میان شهیدان محمد هاشمی، سبیل اخلاقی و محمود خانی و شهید حسینعلی عالی از جمله شهدای بودند که دلاورانه در جنگ شرکت و در دامان مادران دلاور رشد کردند.
 
 معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان اذعان کرد: مادران مؤمن، دلسوز، متحد، ولایت‌مدار و پیرو خط امام بودند نسلی مجاهد و دلاور را تربیت می‌کنند، دشمن مسائل عفاف و حجاب مادران و دختران این سرزمین را هدف قرار داده است اگر دیوار عفاف و حجاب شکسته شود این سد انقلاب می‌شکند باید مراقبت کرد.
 
 دانش‌آموزان بسیجی در گرامی داشت هفته بسیج دانش‌آموزی گرد هم آمدند
 
 سرهنگ محمدرضا نخعی، فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان بیان کرد: در گرامی داشت هفته بسیج دانش‌آموزی و محکومیت قساوت و جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیست که در حق مردم مظلوم فلسطین روا می‌دارد دانش‌آموزان بسیجی تراز انقلاب مدافعان حجاب و عفاف گرد هم آمدند.
 
 وی ادامه داد: امروز هر جنایت جنگی که می‌بینیم سازمان ملل و ادعا دارند حقوق بشر نه‌تنها این اعمال را محکوم نمی‌کنند؛ بلکه مهر تأیید نیز بر آن می‌زنند در اینجا پوشالی بودن گفتمان و شعارهای حقوق بشری برای همه ما آشکار می‌شود مردم در جای‌جای دنیا این جنایت را محکوم می‌کنند.
 
 فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان مطرح کرد: در ارتباط با این جنایات آنانی که داعی دار حقوق بشر هستند حتی نیم‌نگاهی به این جنایت ندارند و از پوشش خبری نیز اجتناب می‌کنند.

 وی افزود: برخی افراد داخلی با سکوت و کنایه حرف‌زدن آب به آسیاب دشمن می‌زنند باور داریم عملیات حماس آغازی بر نابودی این رژیم است و در نهایت تنها روسیاهی برای سردمداران آمریکا و حامیان این رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.
 
 نخعی مطرح کرد: مردم آزادی‌خواه دنیا که به انسانیت باور دارند این جنایت را محکوم می‌کنند و این رژیم شکست را در این سرزمین تجربه می‌کنند پیروزی قاعدتاً سهم مظلومان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار