امام جمعه زنجان:

شهدا بهترین الگو برای دانش آموزان هستند

زنجان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: شهیدان الگوی بسیار خوبی برای دانش‌آموزان هستند زیرا به آنها جهت دهی فکری و انرژی می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۵۰۷۴۶
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

 

شهدا بهترین الگو برای دانش آموزان هستندبه گزارش خبرنگار بسیج زنجان،  ظهر امروز دانش آموزان و اعضای بسیج دانش‌آموزی استان زنجان به منظور تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کردند.

در این مراسم حجت الاسلام علی خاتمی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در کشور جناح چپ و راست نداریم، یک دین داریم که مبنای ما است و اندیشه آن نیز از قرآن گرفته شده و الگوی آن پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) هستند و هر کس به آن الگو نزدیک باشد سعادتمند خواهد بود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند گفت آینده برای شما نوجوانان و جوانان است و مدیران آینده شما هستید اگر می‌خواهید آینده خوبی داشته باشید از الان باید به فکر ساختن آن باشید.

امام جمعه زنجان خطاب به دانش آموزان با بیان اینکه با کتاب انس بگیرید و مطالعه خود را افزایش دهید بیان کرد: اگر می‌خواهید قوی، قدرتمند، سیاستمدار، اقتصاددان و... باشید به دنبال کسب علم و دانش بروید و در این میان لازم است مباحث دینی را نیز یاد بگیرید وحلقه‌های صالحین آخرین روش برای ارتقا آگاهی دینی و سیاسی و بصیرتی شما است.

وی گفت: بیگانگان هیچ موقع دوست ما نمی‌شوند و دلسوز ما نیستند و باید روی پای خود بایستیم و ایران قوی و قدرتمند بسازیم.

نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه استان زنجان بیش از ۴۰۰ دانش آموز شهید دارد گفت: شهیدان الگوی بسیار خوبی برای شما دانش‌آموزان هستند، زیرا جهت دهی فکری و انرژی می‌دهند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار