در نشست بررسی «طوفان الاقصی» در مسجد جامع احباب الحسین (ع) اصفهانک مطرح شد

اثرگذاری مسجدی ها دلیل حمله وحشیانه صهیونیست ها به مساجد در غزه است/ آمادگی روحانیون و طلاب برای شهادت در مسیر آزادی قدس شریف

سعدالله زارعی کارشناس رسانه ملی در نشست بررسی آخرین تحولات طوفان الاقصی در مسجد جامع احباب الحسین (ع) اصفهانک با بیان اینکه اثرگذاری مسجدی ها دلیل حمله وحشیانه صهیونیست ها به مساجد در غزه است، گفت: مقابله با اسرائیل آدم کش به مطالبه عمومی در جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۵۵۰۸۱۶
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳

 

نشست تبیینی بررسی آخرین تحولات طوفان الاقصی با حضور پرشمار گروه های مختلف مردم در مسجد جامع احباب الحسین (ع) اصفهانک تهران برگزار شد. سعدالله زارعی در این نشست که به همت ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) و پایگاه ویژه بسیج و هییت امنای مسجد جامع احباب الحسین (ع) اصفهانک تهران برگزار شد با بیان اینکه شکست صهیونیست ها قطعی است، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سقوط استکبار جهانی و شکست هیمنه پوشالی اسراییل غاصب و کودک کش به هیچ وجه قابل ترمیم نیست.

 

مساجد محل تربیت نیروهای جهادی و مقاوم هستند

این کارشناس رسانه ملی در مسجد جامع احباب الحسین (ع) اصفهانک تهران افزود: اثرگذاری مسجدی ها دلیل حمله وحشیانه صهیونیست ها به مساجد در غزه است. مساجد در همه کشورهای اسلامی بسیار اثرگذار هستند. مساجد محل تربیت نیروهای جهادی و مقاوم هستند.

زارعی ادامه داد: باید حق مسلح شدن تمام فلسطین ها به رسمیت شناخته شود. حمله زمینی وحشیانه صهیونیست ها به غزه رژیم کودک کش اسراییل را وارد آخرین مرحله از حیات نامشروع خود کرد. قطعا همانطور که امامین انقلاب گفته اند کار رژیم صهیونیست تمام است. ملت اسلامی و همه آزادی های خواهان جهان از حمایت بی قید و شرط آمریکای زورگو از رژیم منحوس اسراییل منزجر هستند. امروز ملت های اسلامی بیدارتر از همیشه هستند. انقلاب اسلامی روح مقاومت را در کالبد مسلمانان تزریق کرده است.

 

به هیچ وجه نمی توان جلوی خروش انقلابی و قیام آزادی خواهان و جریان مقاومت را گرفت

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی بدری نیز در نشست تبیینی بررسی آخرین تحولات طوفان الاقصی که با حضور پرشمار گروه های مختلف مردم در مسجد جامع احباب الحسین (ع) اصفهانک تهران برگزار شد با اشاره به اعلام آمادگی میلیونی ملت ایران برای مقابله با صهیونیست ها در قالب پویش «حریفت منم» گفت: کار صهیونیست ها تمام شده است و آخرین نفس های خود را می کشند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به هیچ وجه نمی توان جلوی خروش انقلابی و قیام آزادی خواهان و جریان مقاومت را گرفت.

 

آمادگی روحانیون و طلاب برای شهادت در مسیر آزادی قدس شریف

امام جماعت مسجد جامع احباب الحسین (ع) اصفهانک و مدیر و استاد حوزه علمیه امام القایم (عج) تهران اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به الگوی بزرگی برای کشورهای اسلامی تبدیل شده است و راهی که حضرت امام خمینی (ره) الهام بخش آن بوده امروزه به یک حرکت بزرگ در جهان تبدیل شده است. اهالی مساجد و هییت های مذهبی و استادان و طلاب حوزه علمیه نیز آمادگی دارند با اهدای جان خود زمینه ساز آزادی قدس شریف شوند.

 

 

حمایت های آمریکا، انگلیس ، آلمان و فرانسه مانع از نابودی اسراییل نخواهد شد

در بخش دیگری از این نشست، عارف هداوند، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ویژه احباب الحسین (ع) مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک تهران نیز از همین امروز شاهد تحولات عظیمی در ادامه اقدامات انقلابی و اثرگذار نیروهای حماس و فلسطینیان در مقابله به صهیونیست ها خواهیم بود، گفت: همه ملت بزرگ ایران و همه مسلمانان، امروز بیشتر از هر زمانی از صهیونیست ها منزجر هستند. دیگر حمایت های آمریکا و انگلیس و آلمان و فرانسه نیز مانع از نابودی اسراییل نخواهد شد.

عارف هداوند، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ویژه احباب الحسین (ع) مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک تهران اظهار کرد: حمله صهیونیست ها به بیمارستان ها و کشتار وحشیانه کودکان و زنان بار دیگر چهره وحشی و خبیث رژیم منحوس و اشغالگر اسراییل را نمایان ساخت. بی گمان در روزهای آینده شاهد ضربات سنگین تری از سوی جریان مقاومت و ملت فلسطین و نیروهای شهادت طلب حماس به اسراییلی ها هستیم.

ارسال نظرات