خبرهای داغ:

اساس رژیم صهیونیستی بر کشتار و ظلم است/ جنایات صهیونیستها با حمایت آمریکا انجام می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در اجتماع باشکوه مردم کوی ابوذرغفاری شوش در همبستگی وحمایت از مردم مظلوم غزه گفت:در غزه به وضوح مظلومیت و اقتدار را مشاهده می کنیم. 
کد خبر: ۹۵۵۰۸۳۲
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش با بیان این نکته که اساس رژیم صهیونیستی بر کشتار و ظلم بنا نهاده شده، تصریح کرد: حامی اصلی رژیم کودک کش صهیونیستی امریکاست، و تمامی این جنایات با چراغ سبز و حمایت آمریکا انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش با اشاره به جنایات داعش عنوان نمود: آمریکا پدیده شوم و پلید داعش را برای مقابله با اسلام و انسانیت بوجود آورد، داعشی که مجروحان آنها در اسرائیل درمان می شدند و پس از بهبودی، برای مقابله با مسلمانان و دین اسلام به کشورهای اسلامی می رفتند.

وی افزود : سردمداران ظلم با محوریت آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل طوفان الاقصی یک شکست سخت متحمل شدند و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی این شکست غیر قابل ترمیم است و از چند وجه ،اطلاعاتی، نظامی، حیثیتی و... شکست خوردند و هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی شکسته شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش با اشاره به بانگ تکبیر الله اکبر توسط کودکان مجروح، تلاوت قرآن کودکان مجروح هنگام عمل جراحی در بیمارستان غزه، نوشتن اسم بر روی دست و پای کودکان برای شناسایی هنگام شهادت گفت: در غزه به وضوح اقتدار و مظلومیت مردم قابل مشاهده است.

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: قطعا رژیم صهیونیستی به سرعت رو به نابودی می رود و ان شاءالله دیر نخواهد بود که وعده امام خامنه ای مد ظله العالی محقق خواهد شد.

در پایان این مراسم با حضور مسئولان شهر از نام پارک جدید الاحداث این منطقه که به  نام بوستان قدس بود رونمایی شد.

گفتنی است این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج ابوذرغفاری _حوزه مقاومت بسیج شهید دکتر مجید بقایی و همکاری شورای شهر شوش دانیال نبی علیه السلام و خیرین کوی ابوذرغفاری صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار