خبرهای داغ:

توجه به ورزش و شکوفایی آن و تشویق جوانان به ورزش یک ارزش است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش بر شناسایی، پرورش و شکوفایی استعدادهای نونهالان و نوجوانان در ورزش تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۵۰۸۷۱
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در نشستی که به مناسبت سی هشتمین سالگرد تاسیس هیئت تکواندو شوش برگزار شد، اظهار کرد:شهرستان شوش در عرصه ورزش و به ویژه رشته تکواندو که نونهالان و نوجوانان با استعدادی دارد ، که باید این استعدادها را شکوفایی بخشید.

 

 

وی افزود:برای اینکه شهرستان شوش قطب اصلی ورزش تکواندو در سطح استان شود ، موانع و محدویت هایی وجود دارد اما با تمام توان حامی ورزشکاران شهرستان خواهیم بود.

 

 

سرهنگ موسوی یاد آور شد: هنگامی که علاقه نونهالان و نوجوانان با انگیزه را می بینیم به وجد می آییم اما متاسفانه در برخی از بخش ها به لحاظ زیرساختی مشکلاتی وجود دارد که با همت مسئولین شهرستان قابل حل هستند.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش رسالت و وظیفه سپاه را انجام کارهای ارزشی دانست و گفت: مشارکت نوجوانان و نونهالان و تشویق آنها به ورزش را یک ارزش می دانم.

 

گفتنی است در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال علیه السلام و جانشین ناحیه ، رئیس هیئت تکواندو بسیج استان خوزستان استاد داریوش یحیی به همراه پیشکسوتان و هیئت تکواندو بسیج شهرستان شوش دانیال علیه السلام و مسئول تربیت بدنی ناحیه حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار