فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی به عنوان یک هدف مقدس برای نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۹۵۵۰۹۵۳
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار هادی رفیعی‌کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی پیش از ظهر امروز در بزرگداشت یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی که با حضور فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد،  امنیت کشور را مرهون خون شهدا دانست و گفت: رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی با رویکرد خدمتگزاری، پاسخگو بودن، عمل بر محور قانون، مشارکت‌جو بودن و امنیت دروزن‌زا به عنوان یک هدف مقدس برای نیروی انتظامی است.

وی به نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت اشاره کرد و افزود: مهمترین رسالت این نیرو تأمین امنیت، برقراری نظم و اجرای قانون است. فرمانده کل انتظامی کسی است که نامش لرزه به اندام قانون شکنان و دشمنان این ملت می‌اندازد اما همین فرمانده خاضعانه و خاشعانه در پیشگاه مقدس مادران شهید زانو می‌زند و تعظیم می‌کند که این همان پلیس در تراز انقلاب اسلامی است. 

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر ضرورت برگزاری یادواره شهدا، خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این ایام که شاهد تحمیل ظالمانه‌ترین تجاوزها و ظلم‌ها به ملت مظلوم فلسطین از سوی رژیم غاصب صهیونیستی هستیم امری ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات