خالد قدومی:

طوفان الاقصی تا پیروزی نهایی قدس ادامه خواهد داشت

زنجان- نماینده جنبش حماس با بیان اینکه طوفان الاقصی تا پیروزی نهایی فلسطین و قدس ادامه خواهد داشت گفت: مردم فلسطین، به ویژه غزه تا پیروزی از پای نخواهند نشست.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۰۱
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

 

طوفان الاقصی تا پیروزی نهایی قدس ادامه خواهد داشتبه گزارش خبرنگار بسیج زنجان، حسین محمدی مسئول بسیج دانشجویی استان و مسئول هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی زنجان با دکتر خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران که به نمایندگی از طرف جامعه بسیج دانشجویی استان زنجان انجام شد، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم منحوس صهیونیستی اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی باعث مسرت و خوشحالی آزادی خواهان جهان شد.

وی افزود: مقاومت و مجاهدت مردم غزه و رزمندگان حماس برای ماوخانواده هایمان الگو خواهد بود.

در ادامه غفاری مسئول هسته بین الملل بسیج دانشجویی زنجان نیز ضمن اعلام همدری با مردم مظلوم غزه و مجاهدان فلسطینی از خداوند منان صبر و استقامت برای مردم و نصرت و پیروزی را برای رزمندگان مسئلت کرد و گفت: جنایات ددمنشانه رژیم صهیونسیتی به اضمحلال و نابودی این رژیم سرعت می‌بخشد.

در ادامه خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران، در پاسخ به اینکه، انتظار مردم غزه و مجاهدان فلسطینی از جامعه دانشجویی چیست؟ گفت:همانطور که در بعد عملیاتی طوفان الاقصی پر قدرت و عظیم بود وظیفه دانشجویان و همگان این است که در عرصه‌های مختلف فرهنگی رسانه و در بحث تبیین مسائل فلسطین پر قدرت و جدی عمل کنند.

وی گفت: عملیات طوفان الاقصی تنها در بعد نظامی نبوده و در همه ابعاد جوانان، رسانه و ... باید این طوفان صورت بگیرد.

نماینده جنبش حماس بیان کرد: طبق آیه‌های قرآن، خداوند به کسانی که مورد ظلم واقع شده‌اند برای رهایی قیام کنند در این راه یاری می‌رساند و بدون شهادت پیروزی و موفقیت به دست نمی‌آید.

وی به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی افراد بسیاری به شهادت رسیدند که حتی در یک روز یک هزار و چهارصد انسان بیگناه شهید شدند و شهدا مثل کوهی روی هم انباشته شده بودند.

خالد قدومی افزود: همه کشور‌هایی که در آن‌ها انقلابی رخ داده افراد بسیاری برای پیروزی انقلاب از جان خود گذشته‌اند و ما هم اگر به دنبال پیروزی هستیم باید در میدان باشیم.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونسیتی توان مقابله و جنگ طولانی را ندارد و در واقع جنگی که علیه غزه انجام می‌شود کنترل کننده آن آمریکا است و این کشور منفورترین کشور دنیا است.

نماینده جنبش حماس گفت: مردم آمریکا نیز در شهر‌های مختلف این کشور علیه رژیم منحوس صهیونیستی تظاهرات کرده و شعار می‌دهند و خواستار توقف حملات علیه مردم مظلوم غزه هستند.

وی گفت: رژیم صهیونسیتی با بمباران خانه‌ها، بیمارستانها، مدارس، مساجد، کلیسا و مردم عادی فکر می‌کنند می‌توانند مقاومت را از پای در بیاورند درحال که این گونه نیست و مردم تا آزادی فلسطین از پای نخواهند نشست.

خالد قدومی به جنگ مردم افغانستان علیه شوروی سابق اشاره کرد و گفت: در این جنگ نیرو‌های افغانستان بر علیه نیرو‌های شوروی می‌جنگیدند، اما نیرو‌های شوروی به مردم عادی حمله کرده و خانه‌های آنان را ویران می‌کردند و با این کار فکر می‌کردند که می‌توانند مقاومت نیرو‌های افغانستان را بشکنند، اما همان گونه که مشاهده کردیم مردم مقاومت کرده و به پیروزی رسیدند.

وی ادامه داد: در فلسطین هم شرایط همین‌طور است رژیم جعلی اسرائیل فکر می‌کرد با بمباران بیمارستان‌ها و حمله به مردم عادی می‌توانند مقاومت را از پای در بیاورد که فکر اشتباهی است.

نماینده جنبش حماس گفت: نتانیاهو در نشست خبری در جواب یکی از خبرنگاران که گفته بود شما باید استعفاء بدهید با حالت عصبانیت و سردر گمی گفت که حماس باید این کار را انجام دهد، اما رژیم صهیونسیتی باید بداند طوفان الاقصی تا پیروزی نهایی فلسطین و قدس ادامه خواهد داشت.


فاطمه عسگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار