مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان‎ گفت: این استان میزبان ۱۲‏‎ ‎شهید گمنام خواهد بود و مردم ولایت‌مدار، مؤمن و ‏انقلابی باری دیگر عطر شهیدان را استشمام می‌کنند‎.‎
کد خبر: ۹۵۵۱۰۰۸
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرتیپ دوم غلامرضا جعفری روز پنجشنبه در نشست هم‌فکری و هم‌اندیشی با مسوولان و خادمان شهدا بیان کرد: سیستان و بلوچستان در ۲۶ آذرماه، میزبان ۱۲ شهید گمنام است یدان از صدر اسلام و در سال‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با شایستگی از ارزش‌های اسلام و میهن صیانت کردند، بنابراین در شرایط حاضر همه ما وظیفه داریم از دستاوردهای آنان پاسداری کنیم و راه آنها را ادامه دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: یقین بدانیم که حق بر علیه باطل پیروز خواهد شد و نتیجه جنگ مسلمانان مظلوم غزه و فلسطین که تحت ظلم و ستم و تجاوز و وحشی‌گری‌های رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی قرار دارند، نیز پیروزی مسلمانان مظلوم بوده و ان‌شاءالله وعده پروردگار نیز محقق خواهد شد و حق بر علیه باطل به سربلندی می‌رسد.

وی همچنین بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد.

جعفری گفت: جهاد تبیین و ترویج فرهنگ متعالی دفاع مقدس با دخیل کردن جوانان و نوجوانان و مشارکت‌دادن آنان در امور میسر بوده و باید در این مسیر برنامه‌ریزی و تدبیر شود، زیرا این قشر از سرمایه‌های ارزشمند جامعه بوده و به‌خوبی می‌توانند از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی صیانت کنند.

سیستان و بلوچستان دارای ۱۵۸ شهید گمنام است که تقریبا در تمامی شهرستان‌ها پراکنده هستند و تا کنون برای بیش‌از ۱۵۰ شهید گمنام یادمان ساخته شده و چهار یادمان نیز در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظرات