در اولین یادواره شهید شهرکی مطرح شد:

تأثیرگذاری خون شهید سجاد شهرکی، بالاتر از اقدامات جهادی او بود

اولین یادواره شهادت شهید والامقام سجاد شهرکی هم‌زمان با فرارسیدن سالروز شهادت این شهید بزرگوار با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زاهدان و جمعی از مسئولان و طلاب در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۴۴
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان در این یادواره با اشاره به فضایل و مقام بالای شهید و شهادت عنوان کرد: خون شهید موجب برافراشته نگه‌داشتن پرچم اسلام در جامعه می‌شود و انقلاب اسلامی ما ثمره خون شهیدان انقلاب است.

حجت‌الاسلام علیرضا اصغری حسامیه به بیان فضایل، خصوصیات و اقدامات جهادی شهید سجاد شهرکی در طول حیات این شهید بزرگوار پرداخت و افزود: حس مسئولیت‌پذیری، تعهد به افراد جامعه، حضور در میدان سیاست و فعالیت‌های اجتماعی ایشان از جمله اقدامات تأثیرگذار این شهید والامقام می‌باشد که بعد از ریخته‌شدن خون ایشان نمود بیشتری پیدا کرد.

 وی با تأکید بر پیروزی خون بر شمشیر ادامه داد: ارزش خون شهید بسیار بالاست و خون شهدای مبارزات انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع وطن موجب بقا و پایداری نظام اسلامی شده است و حتی خداوند متعال قیامت را بر مبنای خون بشر و خون شهید آغاز می‌کند.

امام‌جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: پیام شهید، پیام خون است و خون شهید و خون مظلوم، حاجت‌روا و وزنه سنجش اعمال ماست و ان شاالله راه این شهید بزرگوار ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار