خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت : طوفان الاقصی تحقق بخشی از اراده الهی بر پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم بود که حاصل توکل و صبر مومنین بود.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۴۵
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

عدم ورود نخبگان بلاد اسلامی از علل طولانی شدن ظلم صهیونیست ها بر مومنین فلسطین شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ؛ حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان در جمع وابستگان ، مربیان عقیدتی ، هادیان سیاسی و مربیان صالحین شهرستان گنبدکاووس گفت : امروزه اگر در اقصی نقاط عالم ظلم های متعددی توسط استعمارگران و استثمارگران انجام می شود به علت نبود اعتقاد به خداوند یکتا است.اگر هر انسانی اعتقاد به مبدا و معاد داشته باشد و یاد خدا را فراموش نکند ظلم و بی عدالتی در دنیا اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: اگر همه ی نخبگان بلاد اسلامی ذکر و یاد خدای متعال را در تصمیم گیری ها سهیم می کردند غده سرطانی مثل رژیم صهیونیستی ۷۰ سال برحق مومنان به خدای یکتا جنایت نمی کرد.لذا نه توده مسلمین بلکه برخی سردمداران کشورهای اسلامی در تحقق این ظلم و تضییع حق مومنین خیانت کردند.

مسئول  نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا تصریح کرد : ظلم اسرائیل علاوه بر تضییع حق ملت با ایمان فلسطین از سرزمین خودشان بوده است بلکه رژیم صهیونیستی به مکان مقدسی هم تجاوز و آن را غصب کرده است.

 ایمانی با تاکید بر توجه به ذکر خدای متعال عنوان کرد : طوفان الاقصی بر سران برخی کشورهای اسلامی ثابت کرد که اگر توکل بر خدای متعال باشد ، اراده الهی بر این قرار خواهد گرفت که نیروهای باایمان محور مقاومت در فلسطین ، لبنان و حتی یمن بر گنبد آهنین و سیستم اطلاعاتی امنیتی پرآوازه اسرائیل غلبه کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : امروز که جهاد تبیین در مقابل هجمه سنگین شبهات توسط دشمنان برما واجب شده است ، کمک های بصیرتی ، علمی و فرهنگی نیز از ابعاد دیگر مواسات در کنار کمک های اقتصادی به برادران مومن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها