خبرهای داغ:
زارعی:

نسل جوان و نوجوان کشور پیشگامان نسلی ارزشی و جهادی هستند

همدان-سرپرست آموزش و پرورش استان همدان گفت: اینک در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی با معماری مقام عظمای ولایت نسل برومند جوان و نوجوان کشور پیشگامان نسلی ارزشی و جهادی هستند که در بسیج دانش آموزی تجلی یافته‌اند.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۹۴
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا زارعی سرپرست آموزش و پرورش استان همدان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و سیزده آبان (روز دانش آموز و استکبارستیزی) پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در اندیشه حکمرانی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره) حضور مردم در بزنگاه‌های حساس و مهم نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار دارا بوده است و این مردم بوده‌اند که با حضور عالمانه و آگاهانه خود راه‌گشای بن بست‌ها و مشکلات بودند.

این حضور آگاهانه و پرشور و شعور در برهه‌های مختلف اعم از مبارزات قبل از انقلاب، دفاع مقدس و عرصه جنگ نرم مصداق پیدا کرده است. شهید حسین فهمیده به عنوان نماینده و عصاره نسل نوجوان و جوان انقلابی در سپهر انقلاب اسلامی چون خورشید می‌درخشد.

اینک در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی با معماری مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) نسل برومند جوان و نوجوان کشور پیشگامان نسلی ارزشی و جهادی هستند که در بسیج دانش آموزی تجلی یافته‌اند.

یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از شکوهمندترین روزهای تاریخ ایران است که با رویش جوانه‌های پربار ایمان، فتوّت، از خود گذشتگی و دشمن‌ستیزی عجین شده است. ۱۳ آبان، روز تجلی ارزش‌های انقلاب اسلامی و یادآور حرکت خروشان جوانان متعهد و انقلابی است که در کنار تحصیل علم، به مبارزه با استبداد و استکبار پرداختند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان، ضمن محکومیت تجاوزهای بی‌رحمانه رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل به غزّه و تبریک هفته بسیج دانش آموزی و روز بزرگ استکبارستیزی، از همه شما عزیزان دعوت می‌ نمایم با درک شرایطِ کنونیِ منطقه و لزوم ایجاد روحیه اتحاد و یکدلی با اقشار مختلف مردم بیدار و موقعیت‌شناس، با تبعیت از رهنمود‌های روشنگرانۀ رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)، سیاست‌های زیاده‌خواهان استکبار جهانی را محکوم کنید و بار دیگر با آرمان‌های بلند امام (ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی، تجدید میثاق نمایید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار