با حضور مسئولان کشوری و لشکری؛

همزمان با آئین یادواره شهدای دانش آموز شهر تهران پیکر شهید گمنام تشییع شد

همزمان با برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی شهر تهران، پیکر شهید گمنام در محل آموزش و پرورش منطقه بدرقه و از خانواده شهدای دانش آموز و نوجوانان نخبه تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۱۱۰
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، به مناسبت گرامیداشت هفته ملی نوجوان، مراسم افتتاحیه یادواره های شهدای دانش آموزی شهر تهران با عنوان از مدرسه تا آسمان با حضور مهدی امیری مدیر کل آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران، مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله، امیر مشایخ فرمانده ۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل ساختمان آموزش و پرورش منطقه۱۳ برگزار شد.

سردار حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله با حضور و سخنرانی در مراسم یادواره شهدای دانش آموزی شهر تهران ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای مقاومت و شهدای مظلوم فلسطین و غزه  را گرامی داشت .

مهدی امیری مدیر کل آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران  در این مراسم به نقش بی بدیل دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور اشاره کردو افزود: مقام معظم رهبری به نقش نوجوانان و جوانان توجه ویژه دارند و این موضوع را در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کردند و دانش‌آموزان  نیز با حضور به موقع خود در مقاطع مختلف نشان دادند که هرکجا و در هر مقطعی که نیاز باشد، برای دفاع از وطن تا پای جان ایستاده‌اند.

او با بیان اینکه  اشاعه و ترویج فرهنگ شهدا وظیفه اصلی ما است و اهمیت به سزایی دارد گفت :  نباید این داشته‌ها را فراموش کنیم که شهدا چگونه زندگی کردند و از خود گذشتند .

در مراسم یادواره شهدای دانش آموزی شهر تهران، از خانواده ۴ شهید دانش‌آموز از سوی مسئولان حاضر در مراسم تقدیر و سه نفر از نخبگان برگزیده دانش آموزی  در این مراسم تجليل شدند.

گروه سرود دانش آموزی نیز در یادواره شهدای دانش آموزی شهر تهران، به اجرای برنامه پرداختند.

وداع با پیکر و تشییع  شهید گمنام بخشی از مراسم یادواره شهدای دانش آموزی شهر تهران بود که دانش آموزان ضمن بدرقه پیکر شهید گمنام با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بیعت کردند و عهد بستند که همیشه ادامه دهنده راه آنان‌ باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار