خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی است که امروز بدست ما و شما رسیده است و برای حفظ این نظام الهی بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم درگاه حق تعالی شده است.
کد خبر: ۹۵۵۱۱۲۵
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

جمهوری اسلامی امانت شهدا بر دوس ماست / عزت امروز کشور به برکت خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هجدهمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید شهرستان کردکوی گفت : زمان همه چیز را کهنه می کند اما خون شهید هیچگاه کهنه نمی‌شود لذا گاهی زحمت نگه داشتن یاد و خاطره خون ریخته شده شهید از خود شهادت کمتر نیست چراکه اگر یاد شهدا گرامی داشته نشود ممکن است گفتمان ایثار و شهادت به فراموشی سپرده می‌شود.

وی ادامه داد : هر چه کشور ما امروز دارد و در آینده بدست می آورد از برکت خون شهداست . اگر عزت داریم قدرت داریم و عربده کشان دنیا جلوی ما سر تعظیم فرود می آورند بخاطر خون شهداست . اگه شهدا فداکاری نمی‌کردند نظامی به نام جمهوری اسلامي ايران باقی نمی‌ماند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت : نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی است که امروز بدست ما و شما رسیده است و برای حفظ این نظام الهی بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم درگاه حق تعالی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر ضمن تشریح مفهوم و فلسفه برگزاری یادواره های شهدا تصریح کرد : تکریم شهدا به آن است که در مقابل دشمنان و استکبار سر خم فرود نیاوریم ، ما باید مستکبران جهان و حامیان آن را به درستی بشناسیم و آحاد عموم جامعه بشناسانیم تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی های شهدای ایران اسلامی افزود : شهدا ما اهل ایمان به خدا بودند خدا را باور داشتند و خداباوری جز ذات آنها بود لذا شهدا جان را در طبق حق گذاشتند .. ثابت قدم بودند و از دشمنان تا بن دندان مسلح هراس و واهمه ای نداشتند.

طیبی فر تصریح کرد : وظیفه شناسی و اهل صداقت بودن ،پیروی بی جون و چرا از ولی فقیه و حفظ حجاب جزو کلید واژه های مشترک همه وصیت همه شهدا به ملت ایران است.

وی گفت : ملت غیور و با بصیرت ما در فتنه سال گذشته که یکی از پیچیده ترین فتنه های تاریخ انقلاب اسلامی بود نقشه دشمن را نقش برآب کرد و نیرو های امنیتی ما شهید دادند اما دست به اسحله نبردند تا مبدا به مردم آسیب برسد.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر با اشاره به وقایع سال گذشته کشور ادامه داد : ایادی استکبار جهانی در جنگ ترکیبی سال گذشته ۱۵ هزار نفر را در بیرون از کشور آموزش داده بودند تا همچون داعش وارد کشور کنند که یک جنگ داخلی راه بیاندازند اما با رصد دقیق اطلاعاتی نیرو های مسلح هزاران اسلحه آنها کشف و ضبط شد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند ماه تاکید کرد : انتهای سال جاری با برگزاری انتخاباتی پرشکور یک حماسه سیاسی دیگر در انتظار ملت ایران است و حضور همه جانبه و یکپارچه ملت ایران کنار صندوق رای ادای دین به شهداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار