مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، بر وحدت و اتحاد مسلمانان جهان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۵۱۱۳۴
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

سرهنگ پاسدار حسن نکویی در گفتگو با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه مظلومیت ملت فلسطین بر کسی پوشیده نیست گفت: این وحشی‌گری‌ها و ددمنشی‌های صهیونیست‌ها داغ سنگین و درد بزرگی است که دل‌های همه آزادگان جهان را به درد آورده است و ۱۳ آبان امسال، فرصتی برای ابراز انزجار از رژیم صهیونیستی و اتحاد و همدلی با مردم غزه است که باید این فرصت را مغتنم بشماریم.

 وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) در طول زندگی پربرکت خویش از روحیه استکبارستیزی برخوردار و در قله استکبارستیزی بودند، خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که نقش ویژه‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشت، حضور پرشور و گسترده جوانان این مرزوبوم بود، جوانانی که با تمام وجود به میدان آمدند تا اندیشه آنها را در پیشرفت‌های علمی و پزشکی، نظامی و فضایی، سیاسی و ورزشی، اقتصادی و هنری به‌وضوح لمس کنیم و امروزه در دنیای اسلام و کشورهای حوزه مقاومت شاهد ایستادگی جوانانی هستیم که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به‌عنوان الگوی خود برگزیده‌اند.

این مسئول در ادامه گفت: باید اذعان داشت جوانان در هر جامعه‌ای به دلیل برخورداری از استعدادهای فراوان می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در آن جامعه داشته باشند چرا که سرمایه‌های اصلی جوامع محسوب می‌شوند، لذا می‌توانند موجبات رشد و پیشرفت را در عرصه‌های مختلف فراهم کنند. در کشور ما نیز جوانان سهم عمده‌ تحولات را از انقلاب تا دفاع مقدس، در میدان‌های مختلف  به عهده داشته‌ و مانع سلطه‌پذیری از استکبار جهانی شده‌اند.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی با یادآوری این نکته که روز 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان «روز مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده و یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران می باشد، خاطرنشان کرد: آینده با حرف ساخته نمی‏شود؛ با کار هوشمندانه و مؤمنانه ساخته می‏شود. باید کار کنیم؛ آن هم کار هوشمندانه و برخوردار از پشتوانه‏ی ایمان و با بصیرت مبتنی بر امید اجازه ندهیم دشمنان در اراده جوانان ما خللی وارد نمایند.

ارسال نظرات