معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام: 13 آبان به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی یاد می شود که هیمنه جبهه استکبار به هم ریخته و نشان همبستگی جامعه جهانی بر علیه ظلم و کودک‌کشی است.
کد خبر: ۹۵۵۱۱۳۶
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سبحان حسنی  گفت: قیام امام حسین علیه‌السلام برای مقابله با ظلم و زنده نگه‌داشتن اسلام عزیز بود، با سپاه اندک در مقابل انبوه سپاه یزیدیان آن زمان ایستاد، اما این گروه به‌ظاهر کوچک و سرشار از ایمان و توکل به خدا نتیجه‌اش این است که امروز پرچم این قیام بالا و در دل آزادگان جاگرفته است و روزبه‌روز هم به عظمت این قیام افزوده می‌شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام اظهار کرد: امروز هم نمونه‌ای می‌بینیم از مقاومت و تلاش و مجاهدت گروه کوچکی در مقابل سپاهیان انبوهی که ظلم و جور و کودک‌کشی در دستور کار آنهاست و به‌نوعی تکرار تاریخ است، مطمئن هستیم این گروه کوچک به اذن خداوند بر همه سپاه کفر غلبه پیدا خواهد کرد، نشانه آن را هم می‌بینیم که در اقصی‌نقاط عالم مردم کف خیابان‌ها می‌آیند و واکنش نشان می‌دهند و این اثر خون انسان‌های مظلوم است که امروز همه ما با فریادمان، با قلممان و با هر آنچه که می‌توانیم بایستی حمایت کنیم که پشتوانه‌ای باشد برای آن مظلومانی که امروز به کمک ما نیاز دارند؛ به قول شهید مطهری ما امروز باید شمر زمان را بشناسیم و در برابر آن قیام کنیم.

 

حسنی در ادامه گفت: 13 آبان به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی یاد می شود که هیمنه جبهه استکبار به هم ریخت و مردم بر علیه جنایت های جبهه استکبار به رهبری آمریکا لانه جاسوسی آن ها را به هم ریختند.

 

وی تصریح کرد: در طول تاریخ جنایت‌های جبهه استکبار به رهبری آمریکا بر کسی پوشیده نیست و امروز هم می‌بینیم که رژیم صهیونیستی چگونه انسانیت را زیر پا گذشته و اعمال وحشیانه‌ای انجام می‌دهد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: امروز همه وظیفه داریم تا تبیین‌کننده جنایت‌های رژیم صهیونیستی باشیم و دشمن را باید بشناسیم.

ارسال نظرات