خبرهای داغ:
هیات رزمندگان اسلام ، در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکای جنایت کار و گرامیداشت یوم الله 13 آبان بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۱۱۶۴
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ معاونت های پیروان عترت و جوانان عاشورایی و هیئات رزمندگان اسلام در شهرستانهای استان چهارمحال و بختیاری ،با صدور بیانیه، انزجار از رژیم جعلی، غاصب و کودک کش صهیونیست اعلام و حمایت همه جانبه را از مردم مظلوم غزه ابراز کرد. متن اطلاعیه را با هم مرور کنیم ...

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ. «قرآن کریم آیه ۳۹ سوره حج»

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده. اجازه جهاد داده شده است.چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند. و خدا بر یاری آنها تواناست.

بیش از هفتاد سال ظلم، جنگ و ویرانگری حاصل حکومت رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم و مسلمان فلسطین است.

در روز های اخیر شاهد افزایش حملات پی در پی رژیم منحوس اسرائیل به مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی هستیم. که باعث شهادت هزاران نفر از مردم مظلوم اما مقتدر، که عمدتا زنان و کودکان بی دفاع بوده اند شده و موجی از نگرانی‌ در جامعه جهانی. بالخصوص مسلمانان ایجاد و سبب آوارگی مردم بی پناه غزه و کرانه باختری شده است.

روحیه ددمنشانه و تجاوزگرانه رژیم کودک کش صهیونیستی باعث شده، از روی عجز و ناتوانی. علاوه بر تکرار ظلم‌ها و جنایات و کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری،جنایتی نا بخشودنی و بدعتی ظالمانه با حمله به منازل، مساجد، مراکز آموزشی، درمانی از جمله بیمارستان المعمدانی را مرتکب شود.

این رژیم جعلی و اشغالگر با ارتکاب به این جنایت جنگی. علاوه بر نقض قوانین بین المللی مبنی بر ممنوعیت حمله به مراکز غیرنظامی. ماهیت درنده خویی و خونخواری خود را نشان داده. و دل‌های مسلمانان جهان و حق طلبان را مالامال از کینه، نفرت، بی تابی و انتقام نموده است.

محکومیت جنایات رژیم کودک کش

هیات رزمندگان اسلام، جنایات و رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی را محکوم کرده. و حمایت خود را از جبهه مقاومت اسلامی و ملت قهرمان و مقتدر فلسطین اعلام ‌دا شته و از نهادهای بین المللی انتظار دارد، با بهره گیری از ظرفیت های قانونی و حقوقی بین المللی، ضمن احقاق حق ملت مظلوم و دردکشیده فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی پناه با محکوم نمودن این حملات، در اسرع وقت به تجاوزگری و زورگویی رژیم صهیونیستی خاتمه دهند.

آمادگی برای حضور در جبهه مقاومت

هیات رزمندگان اسلام با تجدید میثاق با ولی امر مسلمین جهان. آمادگی خود را برای حضور در جبهه مقاومت و مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل اعلام کرده و از همه آزادگان جهان، به‌ویژه جهان اسلام، برای پیوستن به صفوف مستحکم جبهه ضدصهیونیستی دعوت می نماید.

در آستانه سیزدهم آبان ماه، یوم‌الله تجلی اراده و ایستادگی و مقاومت مقدس ملت برزگ ایران اسلامی در مصاف با استکبار جهانی قرارداریم، با گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان و دانشجویان شهید و غیوری که به تأسی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله العظمی امام خمینی (ره) این روز را به یکی از مهمترین روزهای عزت،سربلندی،اقتدار وپایداری در مقابل استکبار تبدیل کردند، این اقتدار عظیم حاصل همان گفتمان استکبارستیزی و منطق مقاومت است که معادلات منطقه و جهان را تغییر داده و مانع یکه‌تازی و نزدیک شدن افول شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در منطقه راهبردی غرب آسیا شده است.

معاونت های پیروان عترت و جوانان عاشورایی و هیئات رزمندگان اسلام در شهرستانهای استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه های مشترک و جداگانه ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار، از مردم ولایتمدار، انقلابی و استکبارستیز دعوت ‌نمودند با حضور حماسی و شکوهمند در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سراسر استان، بار دیگر حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار