زنجان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: هنر، صدا و زبان بین المللی است و در این میان هنرهای تجسمی تاثیر فوری و زیادی بر مخاطب دارد از این رو هنرمندان در راستای اهداف انسانی در به تصویر کشیدن مظلومیت مردم غزه و فلسطین و نیز جنایات رژیم صهیونیستی به بهترین شکل از این ابزار استفاده کنند.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۱۱
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

هنر، زبان بین المللی برای انعکاس مظلومیت مردم غزه و جنایات رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ ابوالفضل رفیعی در اختتامیه جشنواره "زیتون زخم خورده" با بیان اینکه این روز‌ها ایفای نقش و انجام وظیفه انسانی در قبال جنایات غزه بیش از گذشته ضروری است افزود: هم اکنون شاهد بی قراری وجدان‌ها و فطرت‌های پاک در سرتاسر دنیا در میان ملت‌های مختلف به ویژه ملت ایران هستیم و هر فردی متناسب با امکانات، استعداد و اقتضائات خود در صدد انجام کاری برای مردم غزه است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بی سابقه‌ترین جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه را شاهد هستیم ادامه داد: این اتفاقات با پشتیبانی نظام سلطه به ویژه آمریکا و دولت‌های غربی انجام می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه این جنایات موجب بیداری ملت‌ها و آگاهی نسبت به ذات خونریز و ددمنش این رژیم در سطح جهان شده افزود: رژیم صهیونیستی با بهره‌گیری از هژمونی رسانه‌ای نظام سلطه در صدد توجیه این جنایات وحشیانه است، ولی با این وجود و نیز سانسور خبری و روایتگری نادرست، با تلاش معدودی از رسانه‌های مستقل، انزجار عمومی علیه این رژیم شکل گرفته و زمینه مناسبی در افکار عمومی دنیا برای ریشه کنی این غده سرطانی شکل گرفته است.

رفیعی ادامه داد: این رژیم برای حفظ بقای خود از هیچ جنایتی فروگذار نکرده و انواع مصادیق جنایات جنگی را تحت حمایت نظام سلطه مرتکب شده است.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه هنر موهبت و نعمت الهی نزد برخی انسانهاست گفت: هنرمند متعهد و آزاده باید از این نعمت در مسیر درست استفاده به مسئولیت اجتماعی خود عمل کند و اقدام هنرمندان زنجانی حاضر در این رویداد با هدف حمایت از مردم غزه و بیان مظلومیت و نیز استقامت و پایمردی آن‌ها در کنار پرداختن به جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی، بسیار ارزشمند است.

رفیعی در ادامه ابراز امیدواری کرد این رویداد محدود به زنجان نباشد و با حمایت سازمان‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله شبکه‌های اجتماعی مجازی، نسبت به انتشار گسترده آثار ارزشمند هنرمندان در سطح ملی و جهانی اقدام گردد.

گفتنی است، رویداد هنری "زیتون زخم خورده" در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مظلومانه مردم بی‌دفاع فلسطین با حضور هنرمندان و دانشجویان رشته گرافیک به مدت ۲ روز در محل موزه کارخانه کبریت زنجان برگزار شد.


۳۲ اثر برتر هنرمندان گرافیست و کاریکاتور استان در نمایشگاه "زیتون زخم خورده" در قالب نمایشگاه خیابانی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار