در مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین و مادر شهید دهقان، دبیرستان دخترانه ١٧ شهریور به عنوان اولین دبیرستان دخترانه شاهد در شهرستان اردکان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۲۱
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای دانش آموز، اظهار داشت: امنیتی که امروز در کشور ما وجود دارد در هیچ جای دنیا نیست و این عزت و امنیت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهداست و ما باید قدردان این فداکاری‌ها باشیم.
محمدرضا دشتی اردکانی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین بویژه کودکان، گفت: این جنایات از روی عجز و ناتوانی در برابر جبهه مقاومت است.
وی با تأکید بر توجه به نشاط دانش آموزان، گفت: همه شما دانش آموزان آینده ساز این کشور هستید و دبیرستان دخترانه شاهد اردکان باید بهترین مدرسه کشور باشد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان نیز در این برنامه ضمن گرامیداشت یوم الله ١٣ آبان، گفت: امنیت امروز ما حاصل ایثار و فداکاری و خون شهدا و کسانی است که این روز‌ها را بوجود آوردند.

 سیدعلی شاکر با اشاره به اهمیت کسب علم و دانش، اظهار داشت: در آیات قرآن کریم، تزکیه و تربیت همراه با آموزش مورد تأکید قرار گرفته است و آموزش و کسب علم محدودیت زمانی و مکانی ندارد و تحصیل علم بر همه ما واجب است.
وی با تشکر از پیگیری‌های مسئولین شهرستان در خصوص راه اندازی این دبیرستان، افزود: در حال حاضر ١۵٠ دانش آموز دختر در این آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظرات