خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۵۱۲۲۹
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ایذه:

صبح امروز با حضور ، آیت الله حیدری( نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری) ، حجت الاسلام و المسلمین مرادی امام جمعه موقت شهرستان، مسعود محمدی مدیریت آموزش پرورش ،کارشناسان این حوزه و معاونین و مربیان پرورشی در محل سالن رودکی آموزش و پرورش ایذه برگزار شد. 

 

مدیر آموزش و پرورش ایذه ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در این دوره و خیر مقدم به آیت الله حیدری بیان نمود: 

در جامعه اسلامی ما شاخص ترین و اصلی ترین موضوع  در تأمین امنیت اجتماعی و حتی تامین امنیت ملی ما، مسائل اعتقادی و ارزشی است و اگر بتوانیم در جامعه اسلامی مان ارزش ها را محقق کنیم یقیناً به  تحقق امنیت اجتماعی و ملی خودمان کمک کرده ایم.

 

مسعود محمدی در ادامه افزود: بحث حجاب و عفاف از چند منظر موردبررسی است که می‌بایست به هر یک در جایگاه خود پرداخته شود.

 

وی ادامه داد: باید توجه داشت که یکی از مفاهیم مهم سند تحول، توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است که در این خصوص سیاست‌های شورای انقلاب فرهنگی یکی از تکالیف مسلم ما است.

 

آیت الله حیدری که به عنوان مدرس این دوره حضور پیدا نمودند در ابتدای این نشست از زحمات مدیریت آموزش و پرورش ایذه در حوزه حجاب و عفاف در مدارس شهرستان ایذه تقدیر و تشکر نمودند.

 

آیت الله حیدری در ادامه از معاونین و مربیان پرورشی خواست تا در تحکیم ارزش های الهی که یکی از آنها حجاب اسلامی است به دید، حرکت، عمل و بصیرت خود وسعت و عمق بخشیده و در این خصوص معلم دیگران گردند.

 

آیت الله حیدری افزود: عدم توجه به حجاب و عفاف در جامعه، می‌تواند زمینه‌ساز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها