همزمان با هفته بسیج دانش آموزی؛

دیدار با خانواده شهید حسین زمانی در باباحیدر

جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه سلام الله علیها باباحیدر با خانواده شهید زمانی دیدار و از این خانواده گرانقدر قدردانی و دلجویی کردند.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۳۷
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال بختیاری؛ جمعی از خواهران بسیجی در حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه سلام الله علیها باباحیدر با خانواده شهید حسین زمانی دیدار و از خانواده گرانقدر قدردانی و دلجویی کردند.

در این دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه سلام الله علیها باباحیدر در سخنانی با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امروز از نور پرفروغ هدایت معنوی این شهدا بهره‌مند شده‌ایم.

وی با بیان اینکه امنیت امروزمان را مدیون جان‌فشانی شهدا هستیم، قهرمانان تاریخ‌سازی که با جان‌فشانی به تاریخ ما و کشور ما هویت دادند، عنوان کرد: به این قهرمانان افتخار می‌کنیم و برای تبیین جایگاه والای آن نسل سرافراز، به نسل دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم که ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

شهید حسین زمانی یكم فروردين ،۱۳۴۹ در شهر باباحیدر از توابع شهرستان فارسان به دنيا آمد پدرش رحمت الله كارگری ساده بود و مادرش نازبيگم نام داشــت. تا پايان دوره ابتدايي درس خواند  از سوي بسيج در جبهه حضور يافت. شهید زمانی باباحیدری بيســت و سوم فروردين ،۱۳۶۵ با سمت تك‌تيرانداز در شلمچه بر اثر اصابت تركش به شكم، شهيد شد. مزار او در گلزار شهداي زادگاهش قرار دارد.

ارسال نظرات