خبرهای داغ:
دعوت فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از مردم عزیز جهت شرکت در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان؛

یوم الله ۱۳ آبان، یاد آور طنین فریادهای آزادی خواهی و ظلم ستیزی جوانان این سرزمین است

یوم الله ۱۳ آبان، یاد آور طنین فریادهای آزادی خواهی و ظلم ستیزی جوانان این سرزمین است
سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم عزیز سراسر استان قزوین دعوت کرد در مراسم « روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» شرکت کنند.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۵۰
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

 

قزوین_ به گزارش بسیج، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم عزیز سراسر استان قزوین دعوت کرد در مراسم « روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» شرکت کنند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است: 

«بسمه تعالی»

روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند. 

پیام روز سیزدهم آبان به مسلمانان این است که؛ تنها در برابر پروردگار جهانیان و مکتب توحید به نماز بایستند و فقط در پیشگاه خدا به کرنش بنشینند و تا همیشه زمان در برابر ظلم و زورگویی ابرقدرت ها سر تسلیم فرود نیاورند.

 این روز باشکوه بدین سبب روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت های چپاول گر به مبارزه بی امان بپردازند و عزّت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

این روز بزرگ و حماسه‌ساز، هر ساله یاد آور طنین فریادهای آزادی خواهی و عدالت گستری و ظلم ستیزی بت شکن زمان خمینی کبیر، علیه استکبار و استبداد جهانی است که انقلاب دوم در تسخیر جاسوسخانۀ امریکا و شکست هیمنۀ پوشالی آمریکای جنایتکار و تروریست پرور توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، نام گذاری شد، و به عنوان نقطه پیوند برگ های زرین تاریخ آزادگی ملت بزرگ جلوه گر تابلوی زیبا از رشادت، بیداری، خردمندی و عقلانیت، وحدت و همدلی جلوه نمایی می کند. 

امسال در حالی به استقبال یوم الله ۱۳ آبان می‌رویم که شاهد حلقه‌ای جدید از پازل خباثت و جنایت استکبار جهانی به سرکردگی امریکای تروریست پرور به دست رژیم غاصب اسرائیل در غزه و به خاک و خون کشیدن و قتل عام مردان و زنان و کودکان بی‌گناه آن سرزمین هستیم.

اینجانب رستمعلی رفیعی آتانی بعنوان برادر کوچک شما، ضمن دعوت عمومی از ملت بصیر و استکبارستیز استان قزوین به ویژه دانش آموزان و دانشجویان عزیز، این پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی می‌خواهم تا با حضور شکوهمند و وحدت‌بخش و دشمن شکن خود در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در استان ضمن اعلام حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با امامین انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت به ویژه شهدای مظلوم غزه، اعلام نمایند در گام دوم انقلاب، همچنان استوار و پابرجا در مقابل ظلم و ستم رژیم مستکبر آمریکا، تا آخر ایستاده و با مقاومتی آگاهانه و هوشیاری کامل تمام توطئه های شوم استکبار را خنثی و در مسیر پیشرفت و فتح قلل عزت و شرف و اقتدار، پیروی از اسلام عزیز و خط ولایت و رهبری را تنها مسیر مقاومت می دانید.

رستمعلی رفیعی آتانی_فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار