خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: طوفان الاقصی به برکت خون شهیدان و انقلاب اسلامی و ادبیات مقاومت به رزمندگان فلسطینی جان تازه ای بخشیده است
کد خبر: ۹۵۵۱۳۹۵
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

 

قزوین_ به گزارش بسیج، نشست بصیرتی و روشنگری با محوریت غزه و عملیات طوفان الاقصی با حضور حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع پایوران تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی در این مراسم با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و تاثیر آن بر شکست هژمونی اسرائیل بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی نه تنها مسملین، بلکه آنهایی که مسلمان نیستند و روح بلند و آزاده ای دارند را زنده کرده است.

وی گفت: این عملیات بزرگ، عملیاتی غرورآفرین برای ملت مظلوم و مقتدر فلسطین و مقاومت دارد چرا که شاهکاری بود که رژیم صهیونیست و حامیان این جرسومه فساد را به خاک مذلت کشاند و هیمنه پوشالی آنها را شکست و ثانیا پیامی برای جهانیان دارد که رژیم صهیونیستی رو به زوال و نابودی است.

حجت الاسلام معبودی اذعان کرد:

این عملیات عظیم و گسترده تاریخ را به دو قسمت تقسیم می کند.تاریخ فلسطین قبل از طوفان الاقصی و تاریخ فلسطین بعد از طوفان الاقصی، طوری که به همه دنیا فهماند مقاومت همیشه جواب داده و ظلم ماندگار نیست.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: ستمگر محکوم به نابودی است لذا نابودی این رژیم جعلی حتمی و بر همگان آشکار شده است.

وی خاطرنشان کرد:رژیم صهیونیستی در ابعاد مختلف شکست فضاحت باری داشته اولا در زمین ناکام و به گل نشسته است لذا تمام تلاش خود را برای بمباران هوایی دارد و البته اگر آمریکا نباشد هر لحظه کشتی نیم غرق رژیم صهیونیستی غرق شده است. از همین رو، امروز بطور مستقیم جنگ را آمریکا مدیریت می کند.

حجت الاسلام معبودی یادآور شد:دوما آنها از لحاظ زمان هم شرایط نامناسبی ایجاد کرده اند و طولانی شدن این جنگ به ضرر این رژیم و به سود مقاومت است. سوما در مدیریت افکار عمومی هم فضای خوبی را برای خود ندارد و تا به امروز نتوانسته است حداقل جواب نیروهای خود و خانواده های آنها را بدهد.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: امیدواریم که نابودی این رژیم منحوس و خبیث را به زودی ببینیم و البته که امروز پاشیده شدن دولت نتانیاهو را به وضوح می توان دید و این مهم محقق نمی شد مگر به برکت خون شهیدان و انقلاب اسلامی و ادبیات مقاومت که به رزمندگان فلسطینی جان تازه ای بخشیده است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها