سپاه استان سمنان به مناسبت گرامیداشت یوم الله سیزده آبان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۱۵۴۰
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در متن بیانیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بمناسبت یوم الله ۱۳ آبان آمده است: سیزده آبان‌ماه در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران یادآور برهه‌های حساس از وقایع مهم و سندی زرین از صلابت و روح بلند و استکبارستیز ملت بزرگ ایران است.
نظام سلطه و در رأس آن‌ها آمریکای جنایت کار از هیچ تلاشی برای کینه توزی و ضربه زدن به ملت‌های مسلمان و آزادی خواه بویژه ایران اسلامی دریغ نکرده است و امروز این دشمنی ها و اقدامات ددمنشانه در غزه توسط رژیم اشغالگر قدس، با سلاح‌های پیشرفته امریکایی و با کمک دیکتاتوری رسانه‌های اغواگر و دروغ‌پرداز غرب تبلور عینی یافته است.
دوران افول امریکا فرا رسیده است و صدای خرد شدن استخوان های فرزند نامشروع او رژیم کودک‌کش صهیونیستی و فریاد عدالت خواهی و ظلم ستیزی آزادگان جهان هیمنه پوشالی حکام کاخ سفید را به لرزه درآورده است.
مرگ بر آمریکا صرفاً یک شعار نیست، این یک خطّ‌مشی است و بدون شک ۱۳ آبان امسال با حضور حماسی مردم ایران اسلامی، پیام استکبار ستیزی و نوید پیروزی نهایی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان خواهیم رساند.
۱۳ آبان روز استکبار ستیزی ملت های مسلمان و تجسم شرارت‌ها و خباثت‌های آمریکا علیه انقلاب و نظام اسلامی ایران است و به فضل الهی مردم ولایتمدار و انقلابی استان سمنان،با حضور پرشور، انقلابی، دشمن شکن و الهام‌بخش در راهپیمایی سراسری گرامیداشت این یوم الله بزرگ، حمایت از فلسطینِ مظلوم و نفرت از استکبار و صهیونیزم را فریاد خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها