خبرهای داغ:

دیدار مسئول قرارگاه عملیات جهادی پهنه ای شمال استان خوزستان با امام جمعه شهرستان کرخه

مسئول قرارگاه عملیات جهادی پهنه ای شمال خوزستان و سروان پاسدار خالد عبدالخانی مسئول سازمان بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کرخه با امام جمعه شهرستان کرخه دیدار و گفتگو کردند. 
کد خبر: ۹۵۵۱۵۶۲
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه ظهر امروز فلاطون زاده مسئول قرارگاه عملیات جهادی پهنه ای شمال خوزستان و سروان پاسدار خالد عبدالخانی مسئول سازمان بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کرخه با امام جمعه شهرستان کرخه دیدار و گفتگو کردند. 

در این دیدار امام جمعه شهرستان کرخه خطاب به مدیر قرارگاه جهادی پهنه ای شمال استان خوزستان گفت:فعالیت های شبانه روزی و مخلصانه جهادگران بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

وی در ادامه با قرائت حدیت «کونُوا دُعَاةً لِلنَّاسِ بِغَیرِ أَلْسِنَتِکمْ: با غیر زبان هایتان مردم را دعوت کنید»، اظهارداشت: این حدیث به خوبی موید اهمیت انجام کار جهادی، خدمت رسانی بی منت و محرومیت زدایی است

فلاطون زاده مدیر قرارگاه جهادی پهنه ای شمال خوزستان با بیان اینکه جز با کار جهادی و انقلابی نمی توان مسائل کشور را سامان داد، افزود: «کار جهادی» کار با برنامه، با کیفیت، پرحجم، مجاهدانه و منظم است.

در این دیدار سروان پاسدار خالدعبدالخانی مسئول سازمان بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کرخه افزود:یکی از رسالت های مهم نظام توجه به محرومین جامعه دانست و گفت مهم‌ترین مسئولیت گروه‌های جهادی فراهم کردن زمینه و بستر برای حضور همه اقشار و گروه‌های مردمی است و این رمز موفقیت است. 

وی در ادامه افزود: باید تلاش کرد که همه مردم و همه سلایق را وارد جریان جهادی کرد تا هر چه سریعتر بتوان چهره شهرستان را از محرومیت زدود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها