فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: دشمنان از همه ابزارها از جمله فضای مجازی برای ایجاد دوری نسل امروز از ارزش‌های اسلامی بهره گیری می‌کند، اما این قشر محکم برابر آنها ایستاده است.
کد خبر: ۹۵۵۱۵۷۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه پیش از ظهر امروز در اجتماع دانش آموزان ساوجی به مناسبت ۱۳ آبان در مصلی امام علی علیه السلام با اشاره به توطئه دشمن در فضای مجازی گفت: دشمنان از همه ابزارها از جمله فضای مجازی برای ایجاد دوری نسل امروز از ارزش‌های اسلامی بهره گیری می‌کند، اما این قشر محکم برابر آنها ایستاده و پیروزی را از آن خود کرده‌اند.
وی افزود: ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، آرمانی است که انقلاب اسلامی به دنبال مقابله با آمریکا است که طی ۲۵۰ سال از تاریخ خود ۲۲۷ جنگ را در راستای اهداف استکباری خود در جهان راه انداخته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با بیان اینکه استکبارجهانی با این جنگ افروزی به دنبال اعمال فشار و قدرت خود در جامعه جهانی است، اضافه کرد: امروز نیز با حمایت از رژیم غاصب اسرائیل به دنبال خفه کردن نوار باریکه غره به عنوان جبهه اول مسلمین علیه استکبار و صهیونیست است.
سرهنگ مهدی یادآور شد: امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی به پشتوانه ملت توانست جامعه جهانی را علیه استکبار جهانی متحد کند و امروز نیز همانند روزهای نخست پیروزی انقلاب، مردم برای دفاع از مردم مظلوم غزه در صحنه هستند.
در این آیین سرود انقلابی خیبر خیبر یا صهیون کاری از گروه هنری شاهزاده حسین ساوه رونمایی شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات