فرمانده سپاه ناحیه ویژه زاهدان گفت: حامیان اصلی این رژیم که آمریکا و استکبار جهانی است بدانند و ببینند که مردم در همه دنیا بر علیه این غده سرطانی و فرزند ناخلف آمریکای جنایت‌کار به خروش آمده‌اند.
کد خبر: ۹۵۵۱۵۸۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

سرهنگ پاسدارمحمد نخعی، فرمانده سپاه ناحیه زاهدان در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: امریکا و استکبار جهانی بدانند و ببینند که مردم در همه دنیا بر علیه رژیم صهیونیستی این غده سرطانی و فرزند ناخلف امریکای جنایت‌کار به خروش آمده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی امسال افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است با جنایات رژیم صهیونیستی در حق  مردم مظلوم غزه هم‌زمان شده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه ویژه زاهدان تصریح کرد: بر همه عالم مشخص است که این رژیم غاصب زاییده استکبار جهانی به سردمداری امریکای جنایت‌کار است و امروز ناجوانمردانه در حق مردم غزه دارد جنایت می‌کند.
 
نخعی ادامه داد: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه زاهدان امروز آمدند تا ضمن محکوم‌کردن جنایت رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنند در کنار مردم مظلوم غزه هستند.
 
وی گفت: حامیان اصلی این رژیم که آمریکا و استکبار جهانی است بدانند و ببینند که مردم در همه دنیا بر علیه این غده سرطانی و فرزند ناخلف آمریکای جنایت‌کار به خروش آمده‌اند.

ارسال نظرات