خبرهای داغ:
در اردوی جهادی پزشکی منطقه فرمشکان کوار گه به همت بسیج سازندگی و بسیج علوم پزشکی شیراز برگزار شد، به بیش از 450 نفر خدمات پزشکی رایگان ارائه شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۶۵۶
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ محمودعابدی فرمانده سپاه ناحیه کوار در بازدید از روند ارائه خدمات پزشکی به مراجعه کنندگان در منطقه محروم فرمشکان اظهار داشت: این اردوی دو روزه با همکاری سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بسیج جامعه پزشکی و جهادگران بسیج سازندگی شهرستان کوار برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی، بیش از ۷۰ نفراز گروه‌های جهادی در قالب درمانگاه جهادی در برقراری نظم، خدمات دندان پزشکی( دو یونیت سیار) متخصص داخلی و پزشک عمومی، درمانگاه جهادی به ارائه خدما پرداختند، تصریح کرد: در طول ۲روز برپایی درمانگاه جهادی پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۴۵۰ نفر از افراد کم برخوردار به صورت رایگان از خدمات پزشکی و دندان پزشکی و دارویی بهره‌مند شوند.

ارائه خدمات پزشکی به بیش از 450 از مردم منطقه فرمشکان کوار در اردوی جهادی پزشکی

عابدی گفت: ۳۰نفر پزشک، متخصص و دستیاران آنها در این اردوی جهادی بدون هیچ گونه چشم داشت و دستمزدی به ارائه خدمات پزشکی پرداختند.

وی افزود: بعد مسافت در روستاها تا مرکز استان و شهرستان و سن بالای بیشتر بیماران و کمبود وسیله ایاب و ذهاب برای اکثر بیماران باعث شده بود که کمتر بتوانند از خدمات درمانی استفاده کنند.

ارائه خدمات پزشکی به بیش از 450 از مردم منطقه فرمشکان کوار در اردوی جهادی پزشکی

فرمانده سپاه ناحیه کوار ادامه داد: هزینه انجام شده برای ارائه خدمات پزشکی و دندان پزشکی بیش از ۱۶۰ میلیون تومان است که تمامی این خدمات به صورت رایگان ارائه شده است.

وی، هدف اصلی برپایی درمانگاه جهادی را کمک به قشر کم در آمد شهرستان و ایجاد روحیه و امید آفرینی اعلام کرد که رضایت مردم نیز به دنبال داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها